The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei nyt aamulla vielä.

Tosin en oo vielä antanut muuta kun maitoa,
Eilenkin maito pysy kyllä sisällä mutta kaikki muu tuli ylös aika tehokkaasti.

Ei kellään muulla kyllä vielä oireile, että josko se ei mitään varsinaista tautia oliskaan.
*sormet ja varpaat ristiin*
Puolikas oksenteli joululomalla vajaan viikon putkeen, ei ihme kyllä tarttunu kellekään muuulle. Toivottavasti ei sielläkään.
 
Meki ollaan päästy mun mielestä aika vähillä saiasteluilla. Pari oksennustautia, pari pippelitulehdusta ja muutama flunssa. Muuten onki sit oltu terveinä. Luojan kiitos, sairastelu on ihan perseestä, osu se sit itelle tai lapselle.
 
Meki ollaan päästy mun mielestä aika vähillä saiasteluilla. Pari oksennustautia, pari pippelitulehdusta ja muutama flunssa. Muuten onki sit oltu terveinä. Luojan kiitos, sairastelu on ihan perseestä, osu se sit itelle tai lapselle.
Sairastelu on saatanasta, varsinkin muksuin kaa..

Mä oon ihan ekstaasissa kun kolmatta kuukautta mennään ilman likan avaavaa astmalääkettä.
Kerran muistaakseni kiskastiin yks laukaus kyläilyreissun jälkeen.

Uus neuvolatäti laitto vähän vauhtia asioihin, ollaan oltu kaks kertaa ihotautilääkärillä ja kerran lastenlääkärillä, ens kuussa on täydet allergiatestit ja odotellaan Kelan päätöstä erityiskorvattavuudesta että päästään alottaan takrolimuusi tuolle iholle.

Ite oon kyllä saanut rampata lääkärissä, mutta kipee en oo varsinaisesti ollut (paitti päästäni) :D
 
Hei, olipa eka yö piiiiiiiiitkään pitkään aikaan ko puolikas ei heränny yöllä. Se tuli vasta aamulla seiskan aikaan viereen herättelemään. Toivottavasti tää ei ollu mikään kertaluontonen juttu, tykkään nukkua ihan keskenäni.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30720572:
Lainas autoonsa jollekin nartulle, joka perutti sen betoniporsaaseen. Olen monesti painottanu lapsukaiselleni, ettei koskaan anna kenenkään naisen ajella autolla metriäkään

Think positive, poika sai taatusti pahoittelupesää

:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä