The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
onneton olet
jos et lakanoissa tahdo
taistella tai rakastaa.

onneton olet
jos et halaja
huuliani tai ihoni pintaa.

onneton ja ilman mitään
jos et ehdi seikkailla
ja matkata pitkin vartaloa.

onneton,
kuten ne terälehdet
jotka päivänkakkaroissa
kukkivat ja kuolevat
eivätkä jaksa rakastaa
 
Huomenta!! Perusmaanantai: "haloo, Pitsi puhelimessa" " kuule kun mulla on lapsi sairas, tuun töihin aikasintaan keskiviikkona. Juu, nyt ois isäviikko mutta kun ei se oikein tykkää hoitaa sairaita lapsia"
 
V
:headwall: Siellä taas yks vuoden isä-palkintoehdokas.
Tällä isällä tuntuu olevan muutenkin ongelmia luetun ymmärtämisessä, saattaa ilmottaa että en mä nyt ota lapsia tai tuon ne paria päivää aikasemmin koska varasin hiihtoreissun yms. Äiti oli sanonut että joskus voidaan kyllä vaihtaa vuoroja mutta noin pääsääntöisesti tiedät millon lapset on sulla ja voit suunnitella menosi sen mukaan. Tää äiti kun tekee omiakin suunnitelmia sille ajalle kun lapset on isällään. Isäpä sitten vei lapset jollekin työkaverilleen hoitoon kun piti itse päästä menemään
 
Mää oon kai liian pehmo pomo, en viitsi alkaa kiusata naisparkaa vahtimalla kenen pitäs hoitaa sairaita lapsia kun ero on vielä melko tuore ja lasten isä tommonen paska. Sitä kun ei tiedä kuka tuntematon niitä sairaita lapsia sitten hoitaa
Mun mielestä toimit asiallisesti. Voisin ihan hyvin kuvitella ämpärin toimivan samalla tavalla ko toi äijä. Kyl tuntuis pahalta jos mää saisin sen takia noottia duunista.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä