The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oaaaaaargdhkhjfbxfucksjdiiiiiikk prkl!!!!!!! |O

Annetaan mies, hyvään tai vähän huonompaankin kotiin.
Tykkää hevistä.
Syö pääosin liharuokia.
Pärjää vähällä ulkoilulla.
On melkein sisäsiisti.

Ja rokotukset voimassa.

Pikanen nouto, voin myös postittaa.
Käykö vaihtokauppa?

Nukkumaluukkuni vapautuu silmänräpäyksessä.
Hevi vaihtuu humppaan.
Kasviksia en vierasta, mutta ilman lihaa tai makkaraa en pitkiä aikoja viihdy.
Ulkoiluttaa minua ei tarvitse, ainakaan hihnassa. Osaan ulkoilla itse ja löydän aina kotiin ilman apuja.
Olen melkein sisäsiisti ja osaan pestä vessan.
Pidän (siedän) lapsista, tykkään kissoista ja koirista, enkä hätkähdä vaikka lemmikkinä olisi hevonen keittiössä.
Rokotuksista en ole varma, mutta flunssaa kummempaa tautia en kanna.
Läjän työkaluja saa kaupan päälle.

Vaihtarina löytyy 26m2 ylhäisen yksinäisyyden nukkumaluukku, jossa palveluina lähikauppa ja nurkkabaari ihan nurkalla.

Jos vaihtokauppa kiinnostaa, niin olen valmis heti.

Kunnon kauppamies ei tietenkään koskaan kerro mitään negatiivista kaupan kohteesta, mutta sinä et tahdo vaihtokauppaa. Jos kauppaehdot näytät miehellesi, niin ei tahdo hänkään. Jos hän jonain päivänä muuttaa naapuriini, niin sit ei mene hyvin hänelläkään.
 
Onhan se kurjaa ko lapset sairastaa, tulee niin avuton olo. Mutta miesflunssan potijana ja pari oksennustautia sairastaneena väittäisin kyllä, et mielummin hoidan sairasta lasta, ko hoidan lasta ko ite sairastan.

Vaan nyt savannikin nukahtaa. Oon ihan rikkipoikki ko oon kekkuloinu koko viikonlopun yöhön asti. Hy kaikille.
Oi joo, totta - mieluummin näin päin todella kuin että ite olis potevana tässä kaikkea pyörittämässä.

Nuku hyvin :kiss:
 
Käykö vaihtokauppa?

Nukkumaluukkuni vapautuu silmänräpäyksessä.
Hevi vaihtuu humppaan.
Kasviksia en vierasta, mutta ilman lihaa tai makkaraa en pitkiä aikoja viihdy.
Ulkoiluttaa minua ei tarvitse, ainakaan hihnassa. Osaan ulkoilla itse ja löydän aina kotiin ilman apuja.
Olen melkein sisäsiisti ja osaan pestä vessan.
Pidän (siedän) lapsista, tykkään kissoista ja koirista, enkä hätkähdä vaikka lemmikkinä olisi hevonen keittiössä.
Rokotuksista en ole varma, mutta flunssaa kummempaa tautia en kanna.
Läjän työkaluja saa kaupan päälle.

Vaihtarina löytyy 26m2 ylhäisen yksinäisyyden nukkumaluukku, jossa palveluina lähikauppa ja nurkkabaari ihan nurkalla.

Jos vaihtokauppa kiinnostaa, niin olen valmis heti.

Kunnon kauppamies ei tietenkään koskaan kerro mitään negatiivista kaupan kohteesta, mutta sinä et tahdo vaihtokauppaa. Jos kauppaehdot näytät miehellesi, niin ei tahdo hänkään. Jos hän jonain päivänä muuttaa naapuriini, niin sit ei mene hyvin hänelläkään.
:hug:

Täähän oli hyvinkin varteen otettava vaihtoehto :D

Humppaa mietin hetken, mutta kyllä sekin menee.

Ja ehdoton plussa ettei säikähä hevosia keittiössä!
 
..."..ylhäisen yksinäisyyden nukkumaluukku.."...

...toisinaan...ihan pienesti ja ohikiitävästi tuommoinen kyllä houkuttelisi...tämmösenä univammasena toi kuulostaa vaan niin melkein taivasosuudelta, että tuossa vois olla saumaa saada ihan pikkiriikkisen kiikkinen tovi oikeeta untakin...


Mutta nyt on hyvä näin tämmösellä koiranunikatkotuksella ja tällä väellä...en kait mä oikeesti ennää yksinäänkään osais nukkua, tai siis ainakaan niin ettei kuuluis niin mistään mitään ääntä...ei meijen torppa hiljene yöksikään :snotty: :D...aina on joku hiippailemassa nurkissa tai nurkkia päin tai muuten vaan pulisemassa unikuvillensa tai jotain...

Kuulostaapas aika kamalalta sortinsakilta :D

Mutta niin kovin rakkaita ovat kaikki :heart:...miten lie nuin sattuneetkin :D
 
Ja onhan se niin ettei kellään muulla tän maailman kolkan ihmisellä hermot kestäis tuon kanssa kolmea päivää kauempaa.
Niinko isomummukin aikanaan sano: "Älä itke ruma lapsi, tyydy siihen minkä sait" :D

Nyt sitä sumppia!
 
Ja onhan se niin ettei kellään muulla tän maailman kolkan ihmisellä hermot kestäis tuon kanssa kolmea päivää kauempaa.
Niinko isomummukin aikanaan sano: "Älä itke ruma lapsi, tyydy siihen minkä sait" :D

Nyt sitä sumppia!
Ex- rouvakullan mummi aikanaan tuumi, että "älä ota niin komeaa, että toiset vie mutta älä ota niin rumaa , että lapset pelkää."

Kaffe maistuu minullekin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä