The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eiks ois helpompaa vaan nakata se pihalle ja tavarat perään? Ei tartte maksaa postimaksujakaan.
Ähh, mulla on traumoja.

Pikku likkana löysin navetasta hiiren joka oli elossa mutta heikossa hapessa.
Laitoin sen pahvilaatikkoon heinien päälle, viereen jyviä ja vettä.
Silittelin ja paijailin sitä aikani, sitten menin hakeen iskän kun huomasin että hiirellä tuli verta nenästä. Aattelin jos jotain lääkettä ois...

Iskä sai elämänsä hepulit kun kurkkas laatikkoon.
Se mikään hiiri ollut kun ihka aito rotan rotjake :D
Ja henkihieverissä myrkkyä syöneenä.

Se sitte nakkas sitä puukalikalla päähän,
ja mie itkin iltoja putkeen kun meni mun hiiren päästään päiviltä...
Oisin sitä niin hoivannu oli hiiri taikka rotta kumpi vaan :'(

Vähän sama tilanne tän ukon kans :D
Vaikka rotaks paljastuiskin, niin joteski säälittää ja sillain. :D

(Voi tsiisus, sori ukkokulta jos stalkkailet täällä)
 
Ei kai tää niin vakavaa oo.
Mä oon vaan ihan pihalla tuon ajatuksen juoksusta.

Viime vuosi oli vähintääkin rankka, mut nyt ollaan puolisen vuotta asuttu tässä sillain suht onnellisina, ja likka on saanut kavereita, mä tykkään tästä tuppukylästä, kämppä tuntuu oikealta kodilta jne.
Ja nyt ukko alko ihan puskista väläytteleen et voitas ehkä miettiä kaupunkiin muuttoa kun mun töihin meno alkaa läheneen! Whaaat!? Eli siis niinkun nyt, tänä kesänä!

Koko prkleen ajan kumminkin puhuttu kuin hyvä täs on olla, kuin mahtava paikka muksuille, hyvä iso kämppä, ihan mahtava neuvola ja palvelut muutenkin jne.
Onhan kaupungis helpompaa joo, kulkemiset, kaverit lähempänä jne.

Mut siis ei jumalaut... Kerta vuoteen pitäis muuttaa?
Tai siis, ei vitt...:confused:
 
...no nyt on sitten yhdelle potilaalle lakanat vaihdettu, voihan tauti sentään :|

Taitaa mennä tääkin yö ihan ketturoidessa enempivähempi hereillä, toinen on ihan kekäleenä ja yskii ittensä tärviölle ja toinen pikkasen vähemmän kekäleenä...

Ei näihin ipanoitten sairastumisiin ikinä totu, aina se vaan rouhasee rinnuksista niin pahasti...
 
...no nyt on sitten yhdelle potilaalle lakanat vaihdettu, voihan tauti sentään :|

Taitaa mennä tääkin yö ihan ketturoidessa enempivähempi hereillä, toinen on ihan kekäleenä ja yskii ittensä tärviölle ja toinen pikkasen vähemmän kekäleenä...

Ei näihin ipanoitten sairastumisiin ikinä totu, aina se vaan rouhasee rinnuksista niin pahasti...
Kurjuutta :hug:

Ja ei, eipän siihen pienokaisen pahaan oloon pysty tottumaan.
Se on aina yhtä kurjaa.

Paranemisia routilaan :flower:
 
...no nyt on sitten yhdelle potilaalle lakanat vaihdettu, voihan tauti sentään :|

Taitaa mennä tääkin yö ihan ketturoidessa enempivähempi hereillä, toinen on ihan kekäleenä ja yskii ittensä tärviölle ja toinen pikkasen vähemmän kekäleenä...

Ei näihin ipanoitten sairastumisiin ikinä totu, aina se vaan rouhasee rinnuksista niin pahasti...
Onhan se kurjaa ko lapset sairastaa, tulee niin avuton olo. Mutta miesflunssan potijana ja pari oksennustautia sairastaneena väittäisin kyllä, et mielummin hoidan sairasta lasta, ko hoidan lasta ko ite sairastan.

Vaan nyt savannikin nukahtaa. Oon ihan rikkipoikki ko oon kekkuloinu koko viikonlopun yöhön asti. Hy kaikille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä