The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos ei oo ketään vetämässä lakanaa mun kanssa laitan toisen pään oven väliin ja veän itte
Samma här. Onneks puolikas ei vielä pitkään aikaan muuta pois kotoa niin voin nakittaa sen lakanakaveriks. Ihanaa ko lapset kasvaa.

Tiskikoneen tyhjennyksestä oon ulkoistanu aterinkorin puolikkaalle. Terävät otan ite pois eka ja puolikas saa sitten asetella loput laatikkoon. Se on jo kelvollinen apuri. Imuroikin aina oman huoneensa. Se tykkää imuroimisesta niin paljon, et voin kiristää sitä sanomalla, ettei saa imuroida ellei ensin tee asiaa x.
 
No näin mä vähän epäilinkin :D. Mä en vois tehdä noin, koska kissa keksis vetää sen alas/kaataa koko telineen. Mun on pakko laittaa ne ovien päälle, ja siitäkin se joskus keksii, että jesh, tässähän on kiva roikkua ja tiputtaa koko paska ja hautautua sinne alle ja vetää koko lakana jonneki sängyn alle pölyyntyyn.
Luojan kiitos mun elukka ei tee tommosta. Mut jos unohdan laittaa lakanat heti kaappiin laippaamisen jälkeen, niin tottakai se menee sit nukkumaan ja karvottamaan ne heti ko silmä välttää.
 
niimpä, ja yleensä kahvat on puhtaat ja terät likaset joten mukavampi panna terä edellä
Tämä.

Eikä tossa mitään kauhuskenarioita tartte miettiä. Jos lusikat, haarukat tai veitset on koneessa väärinpäin, niin poisottaessa joutuu tarttumaan syömäpuoleen, jolloin siinä on vähintään sormenjäljet. Parempi on, jos ne sormenjäljet on kahvassa kuin suuhunpantavassa osassa.
 
Saispa mankelin. Vihaan ryppysiä lakanoita, mut ovien ja kolmivuotiaan avulla en valitettavasti saa niin suoria ja silosia ko tahtoisin. Eikä ne sinne kaappiinkaan niin nätisi asetu, mut paremmin kuitenki ko vaan yksin taiteillessa.
 
...tai sitten saadaan silitettyä nätisti mankelin puutteessa :attn: :D
No joo siis tuleehan niistä somemmat, mut emmää oo jaksanu enää vuosiin niitä silitellä. Ja sit semmonen muotoonommeltu alulakana on aivan viheliäinen, yritän niitä aina hiki otsalla taitella ja sit päädyn vaan survoon rutussa kaappiin. Misteri löysi netistä semmosen taitteluohjeenki mut emmää tajunnu siitä mtn :snotty:
 
Oaaaaaargdhkhjfbxfucksjdiiiiiikk prkl!!!!!!! |O

Annetaan mies, hyvään tai vähän huonompaankin kotiin.
Tykkää hevistä.
Syö pääosin liharuokia.
Pärjää vähällä ulkoilulla.
On melkein sisäsiisti.

Ja rokotukset voimassa.

Pikanen nouto, voin myös postittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
No joo siis tuleehan niistä somemmat, mut emmää oo jaksanu enää vuosiin niitä silitellä. Ja sit semmonen muotoonommeltu alulakana on aivan viheliäinen, yritän niitä aina hiki otsalla taitella ja sit päädyn vaan survoon rutussa kaappiin. Misteri löysi netistä semmosen taitteluohjeenki mut emmää tajunnu siitä mtn :snotty:
...oi halavattu, todellakin nuo muotoonommellut lakanat...varmasti joku insinöörin kukkaiskeksintö, menevät kurtturuttusyherössä mullakin kaappiin kamalien sadatuksien säestäminä..

Mutta mankeli olis aivan ihana :heart:...
 
Oaaaaaargdhkhjfbxfucksjdiiiiiikk prkl!!!!!!! |O

Annetaan mies, hyvään tai vähän huonompaankin kotiin.
Tykkää hevistä.
Syö pääosin liharuokia.
Pärjää vähällä ulkoilulla.
On melkein sisäsiisti.

Ja rokotukset voimassa.

Pikanen nouto, voin myös postittaa.
Eiks ois helpompaa vaan nakata se pihalle ja tavarat perään? Ei tartte maksaa postimaksujakaan.
 
9MM
[QUOTE="HopeaToffee";30720193]Silkkilakana, ummmm...vastaus ongelmiin. Joo, voisi roimia. Palsta heitti mut ulos, joten aika mennä nukkumaan. Mieskin taas nukahti nojatuoliin. Öitä![/QUOTE]

hyvää yötä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä