The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
9MM
Mää vaan heitän ne sinne enkä kato miten päin ne menee :D. Paitsi jos on oikeesti terävä veitsi, niin terä alaspäin.
no siis joskus jossain joku täti ripitti että ruokailuvälineet ylös päin puhdistu paremmin ku sitä ruokaa jää sinne koppaan hygieenisempaa. noh oon laittanu sitten aina ylöspäin ku ei maksa vaivaa kuulla natinaa :) tosi terävät sinne ylös mut mä tiskaan käsin. sitä paitti jotkut tiskikoneet on sellasia että ne lautaset pitää eka pestä puhtaaksi että kone ei tukkeudu niin miks en sit vaan käsin vetäsis :)?
 
Meillä ei veitsien päälle kaatumisen riskiä oikeastaan ole.

Kone on aina kiinni,
ja kun täytän sen, otan aterinkorin tiskipöydälle koska vituttaa kyykkiä joka pikkulusikkaa sinne, ja kun kone on täys vippaan aterinkorin viimisenä sinne ja pyörimään.
Kun tyhjennän koneen nappaan aterinkorin aina ekana ja jakelen siitä tavarat omille paikoilleen.

Mut hyviä veitsiä ei IKINÄ tiskikoneeseen!
Menee terä vallan piloille.
 
Siis ymmärsinkö mä nyt oikein: jotkut ripustaa pyykit oikeesti alakautta??? Siis täh??? Miten se edes onnistuu? :D Kyykistelette ja kurottelette ton telineen alla vai hä? MUN AIVOON SATTUU!!!!!

Ja miten lakana mahtuu kuivumaan pyykkitelineeseen?
Mää taittelen ne kaksin- tai kolminkerroin pitkittäin, riippuen lakanan leveydestä sekä siitä, onko kyseessä alus- vai pussilakana, ja sitten sujautan yläkautta kuivumaan asetellen ne mahdollisimman ilmavasti käyttäen yhtä lakanaa varten telineestä 3-4 pinnaa. Selvensikö?
 
Siis ymmärsinkö mä nyt oikein: jotkut ripustaa pyykit oikeesti alakautta??? Siis täh??? Miten se edes onnistuu? :D Kyykistelette ja kurottelette ton telineen alla vai hä? MUN AIVOON SATTUU!!!!!

Ja miten lakana mahtuu kuivumaan pyykkitelineeseen?
Tuu tänne, niin opetan. Kotitalousopettaja oli ankara vanha rouva eikä kotonakaan helpolla päässyt.

Lakanan vedosta luistan, kun sitä ei voi yksin tehdä.
 
Siis ymmärsinkö mä nyt oikein: jotkut ripustaa pyykit oikeesti alakautta??? Siis täh??? Miten se edes onnistuu? :D Kyykistelette ja kurottelette ton telineen alla vai hä? MUN AIVOON SATTUU!!!!!

Ja miten lakana mahtuu kuivumaan pyykkitelineeseen?
Mää paan yleensä lakanan levälleen sen koko telineen päälle, sen jälkeen ko oon ripustanu pienemmät pyykit.
 
Mitä tulee pyykkigallupiin, tungen lakanat kuivausrumpuun kun rumpu irrottaa niistä kissankarvat tosi hyvin. Kuivausrummusta sitten otan ja mankeloin.

Veitset menee terä alaspäin tiskikoneeseen.
 
Mää hermostutin yhen kanssapalstailijan ja sota sytty.
Et sinä hermostuttanut ketään. Tviitillä oli eilen huono päivä mutta paljon viinaa. Purki sen poikkeuksellisesti tolla tavalla. Sinulle jäi sijaiskärsijän rooli, älä ota siitä nokkiisi.
Sitäpaitti hän pyysi anteeksi. Se hänelle suotakoon.

Paskista paskin päivä voi kohdata kenet tahansa.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna ja IhQ
Mää taittelen ne kaksin- tai kolminkerroin pitkittäin, riippuen lakanan leveydestä sekä siitä, onko kyseessä alus- vai pussilakana, ja sitten sujautan yläkautta kuivumaan asetellen ne mahdollisimman ilmavasti käyttäen yhtä lakanaa varten telineestä 3-4 pinnaa. Selvensikö?
Mää tein muute tollain viime kesänä ko oli tappohelteet, kuivu partsilla about tunnissa isompikin satsi lakanoita. Sisätiloissa en viitti, ko pelkään et ne haisee ja mätänee :D
 
Et sinä hermostuttanut ketään. Tviitillä oli eilen huono päivä mutta paljon viinaa. Purki sen poikkeuksellisesti tolla tavalla. Sinulle jäi sijaiskärsijän rooli, älä ota siitä nokkiisi.
Sitäpaitti hän pyysi anteeksi. Se hänelle suotakoon.

Paskista paskin päivä voi kohdata kenet tahansa.
Mää koitin vaan muotoilla asian korrektisti. Enkä mää nokkiini ottanu, tää on vaan interwebbi.
 
Mää taittelen ne kaksin- tai kolminkerroin pitkittäin, riippuen lakanan leveydestä sekä siitä, onko kyseessä alus- vai pussilakana, ja sitten sujautan yläkautta kuivumaan asetellen ne mahdollisimman ilmavasti käyttäen yhtä lakanaa varten telineestä 3-4 pinnaa. Selvensikö?
No näin mä vähän epäilinkin :D. Mä en vois tehdä noin, koska kissa keksis vetää sen alas/kaataa koko telineen. Mun on pakko laittaa ne ovien päälle, ja siitäkin se joskus keksii, että jesh, tässähän on kiva roikkua ja tiputtaa koko paska ja hautautua sinne alle ja vetää koko lakana jonneki sängyn alle pölyyntyyn.
 
No näin mä vähän epäilinkin :D. Mä en vois tehdä noin, koska kissa keksis vetää sen alas/kaataa koko telineen. Mun on pakko laittaa ne ovien päälle, ja siitäkin se joskus keksii, että jesh, tässähän on kiva roikkua ja tiputtaa koko paska ja hautautua sinne alle ja vetää koko lakana jonneki sängyn alle pölyyntyyn.
Oi lemmikit, ne on just parhaita :heart: :LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä