The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meinasin justiinsa kirjotella et ennemmin sellasta eilis iltasta jaksaa seurata kun tällästä. Eilen en ollu paikalla mut nyt olen ja joudun seuraamaan sellasta mistä en ymmärrä höykäsen pöläystä.
No mä en tajunnut eilen Tweetin jutuista hölkäsen pöläystä ja vähän alko pelottaakin, joten mieluummin näin päin että ei tajua taas mitään, mutta ainakaan ei pelota :D
 
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
Nyt oli Herra Pitsi hiukan kaukana mukavuusalueeltaan! Pyydettiin tanssibändiin paikkaamaan sairastunutta runpalia. Meni kuulemma ihan korvakuulolta ja ok mutta ei oo hänen juttunsa yhtään.

Sillä aikaa mää vetelin uudet tapetit omaan huoneeseeni
Joskus jopa kandee poistua mukavuusalueeltaan. Kun joutuu tekemään asioita eri tavalla, niin mieli pysyy avoimena. Osaava runpali ny taatusti pärjää tanssibändissä. Mitä vähemmän tekee sen vähemmän se ketään häirittee.

Itte olen pari kertaa ollu turaamassa. Ja kun mulla ei taitoja ole, niin sit todellakin joutuu vetämään hyvin simppelisti, että ei vahingossakaan sotke bändiä eikä lattiallapomppijoita.

Naapurin kitarasankari sai aikanaan pikatuurauspyynnön... ehti kuunnella keikkasetin korvalappustereoista lennolla Köpikseen...
 
IhQ
Ottakaas tekin kantaa tähän eli miten päin pyykki kannattaa laittaa taitettavaan pyykkitelineeseen? (Siis sellainen metallinen äksän mallinen linkkuunmenebä teline).
A) Koko vaate runnotaan yläkautta pinnojen läpi ja vedetään helma tai vastaava pinnan yli.
B) Vaate viedään kokonaan pinnojen alapuolelle ja vain helma nostetaan pinnojen välistä yli ja ripustetaan.
Siis mie käyn vähä hittaalla nyt mut mitä??

Yläkautta vissiinkin, jos mie tuosta mitään älysin :D
Miten sen alakautta muka saa jotenkin järkevästi nostettua?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä