The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Erinomainen koira turvatöihin, ei ikinä epäröi ja menee vaikka betoniseinän läpi.
Kerron vaan mitä olen lukenut, ite en tiijä mitään.
En minäkään rotua tunne, noit ei montaa suomessa ole. Mut ymmärtääkseni siin on haettu seefferin luontoa ja suden jaksamista. Ts. ideaali rajavartiokoira. Eri asia on löytää siviilikäyttöä.
Vähän kuin dogo. Tehty puumanmetsästykseen eikä ymmärrä pelätä edes panssarivaunua... mut jos ei metsästä puumia, niin mahdollisimman väärä koira peniksenjatkeeksi.
 
Enkä ole edes tässä ollenkaan mutta aattelin tulla ja tulinkin kertomaan, että ette varmasti tiiä mimmosen sotkun saa kiireessä aikaiseksi kun vispaa semmosen ämpärillisen kermavaahtoa ja kintuissa pyörii yhtäkkisesti kolme enempivähempi energistä ipanaa, joista jokaisella on Hurjan Tärkeetä Asiaa, mikä vaatii välitöntä meikäläisen huomiota...

...ja sitten kun siinä pärräyksen keskellä erehyn sen yhen halavatun kerran vilkasemaan sivuille, niin....



|O koko hiien seutukunta on sitten niin vaahdossa jotta kilinkellit!!!!!!!


Ja kuinka ollakaan, tapahtui äänetön ja salaman nopea kolmen ihanaisen katoamistemppu :kieh:


...eli ihan innolla ootan miehen kotiin saapumista tässä justiinsa :D
aha
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30716918:
Oli vähän hengitysvaikeuksia, mut onneks avaavat lääkkeet lopulta autto. Harkitsin jo vakavasti ambulanssin tilausta
Onneksi autto, älä kuiten ikinä epäröi tilata lanssia koska se voi joskus pelastaa henkes.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30716929:
Olishan noita, mut vittu mä en vaan jaksa höpötellä turhia ja kattella hössöttäjiä lähistöllä, mielummin oon itekseni
...pidä huoli sitten ittestäs kanssa, joohan :hug:

Tommonen tilanne säikäyttää ihan pelkästään tämmösetkin eukondeerukset...
 
Tweetti - jumalaisen hienoja nökkösen lutuisia huskyn kuvia ootkin mennyt mokoma laittamaan :heart:

Noi silmät :heart:...*sulaa*

Meillä haluttastahdottas kans kamalasti koiraa mutta...saa vielä moinen hankinta luvan odotella. Kissan noi tahtois kans, mutta sitten saavat laittaa tämän akan kiertoon.
 
En minäkään rotua tunne, noit ei montaa suomessa ole. Mut ymmärtääkseni siin on haettu seefferin luontoa ja suden jaksamista. Ts. ideaali rajavartiokoira. Eri asia on löytää siviilikäyttöä.
Vähän kuin dogo. Tehty puumanmetsästykseen eikä ymmärrä pelätä edes panssarivaunua... mut jos ei metsästä puumia, niin mahdollisimman väärä koira peniksenjatkeeksi.
Ihan nyt kerran annan ilmoitusluontoisen ilmoituksen: Hommaan koiran mutta en mitään "seurakoiraa" Siitä tulee mun kaveri ja tehdään parhaimmassa tapauksessa duunia yhdessä. Mulla on sen verran palleja että saan koulutettua vitunkin ison koiran. -Se ei ole onkelma ;)
Ei ole ongelmaa täälä.
Ehkä se että kerroin että hommaan koiran?
 
Lisäksi kun kukaan ei ymmärrä että kuinka hyvä minä olen. Kyllä, häpeämättä voin sanoa että koirankoulutuksessa olen parempi kuin 99,99999 % ihmisistä.

En tarvitse kenenkään hyväksyntää toiminnalleni.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä