The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olin muistavinani, että sulla on kotosalla jälkikasvua. Ihan siitä pähkäilin, että seurakoira jonka kanssa voi harrastaa vois olla vaihtoehto palveluskoiralle jolla on oikeestaan pakko olla "duuni".
On lapsia ja täälähän ne on. Duunissa käyn itekki ja lapset koulussa, se käy koiraltakin.
En halua "helppoa" koiraa. Haluan jonkun josta on johonkin, oli se sitten mettäkoira (ei vaihtoehto itelle kun en metsästä) sienikoira tai pommikoira. Vetokoirat asettuisi loistavasti myös tänne, kyyditettäviä löytyy.

Ja toi mun suosikki vlack niin myös siinä mielessä kanssa että mitä lähempänä sutta koira on niin sitä terveempi koko ikänsä. Ja että vois sanoa kuin mustanaamio "ei saa susia tulla tänne!" "ei se ole susi vaan vuoristosusi" :D
 
Mulle ei kyllä tuu koirakuumetta vaikka mitä pentukuvia näkisin. Mulle ei tuu vauvakuumettakaa vaikka mitä pentujen kuvia näkisin. Kunhan noi kissavanhukset siirtyy toisille hiiriapajille hankin vaikka kultakalan
 
Mä en ole mikään eläinihminen, kissat hankittiin kompromissina kun lapset pienenä halusi koiran tai muun lemmikin. Eikä se tarkota etten sietäisi koiria tai niiden omistajia :D
Eli käytännössä tunnustit että ET ole koiraihminen.. Sut on nyt otettu seurantaan ja voit uskoa että milloin tahansa koiramafia voi tehdä elämästäsi helvetin niin halutessaan.

:D
 
Eli käytännössä tunnustit että ET ole koiraihminen.. Sut on nyt otettu seurantaan ja voit uskoa että milloin tahansa koiramafia voi tehdä elämästäsi helvetin niin halutessaan.

:D
Se nyt ei ole mikään salaisuus etten ole mikään koiraihminen. Jos meen paikkaan jossa on koira saatan kyllä jopa rapsutella mutta mun taloon ei tuu yksikään koira
 
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
Mulle ei kyllä tuu koirakuumetta vaikka mitä pentukuvia näkisin. Mulle ei tuu vauvakuumettakaa vaikka mitä pentujen kuvia näkisin. Kunhan noi kissavanhukset siirtyy toisille hiiriapajille hankin vaikka kultakalan
Mulla on elämäni aikana ollu kaks koiraa (dalmaatti ja nöfföländeri) ja ainakin seittemän kissaa. Ainakin yks kissa on ollu käytännössä aina.

Paitti nyt nää viimeiset vuodet täs nukkumaluukussa.

Kun joskus pääsen muuttamaan ihmisasumukseen, niin oitis otan ainakin navettakissan. Koiruuksia mietin sit myöhemmin.
 
Täs vielä tää rotumääritelmien kuvaus:

KA?YTTA?YTYMINEN / LUONNE: Eloisa, eritta?in toimelias, hyvin kesta?va?, oppivainen ja reaktioissaan nopea. Peloton, rohkea ja epa?luuloinen. Eritta?in uskollinen isa?nna?lleen. Erilaisiin sa?a?olosuhteisiin soveltuva ja monika?ytto?inen. PA?A?: Symmetrinen ja lihaksikas; muodostaa sivulta ja ylha?a?lta? katsottuna tylpa?n kiilan. Sukupuolileima on selva?.

niin tästä: Ceskoslovensky vlack
 
IhQ
Meil on aina ollu kissa tai useampi, jonkin aikaa oli koirakin ku asuin kotona.
Aina oon aatellut että koiraa meille ei ikinä tule, ei osattais eikä jaksettais hoitaa. Mutta, lähiaikoina oon huomannut ajattelevani että ehkä sitten kuitenkin joskus...en vaan oo viittiny sanoa kellekään.
Mut ei ainakaan noiden kissojen aikana, ne ei enää uuteen eläimeen sopeutuis.
Tai ehkä noiden jälkeen ei tuu enää mitään eläimiä, se luopuminen on aina niin perseestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30716918:
Oli vähän hengitysvaikeuksia, mut onneks avaavat lääkkeet lopulta autto. Harkitsin jo vakavasti ambulanssin tilausta
:hug: - :O ihan hirveetä...onko sulla siinä likellä ketään, jonka kutsuisit seurakses istumaan päivää ja turinoimaan (ja siinä sivussa sua rapsuttamaan ja hoitamaan ja perään kattomaan)...
 
:hug: - :O ihan hirveetä...onko sulla siinä likellä ketään, jonka kutsuisit seurakses istumaan päivää ja turinoimaan (ja siinä sivussa sua rapsuttamaan ja hoitamaan ja perään kattomaan)...
Olishan noita, mut vittu mä en vaan jaksa höpötellä turhia ja kattella hössöttäjiä lähistöllä, mielummin oon itekseni
 
Enkä ole edes tässä ollenkaan mutta aattelin tulla ja tulinkin kertomaan, että ette varmasti tiiä mimmosen sotkun saa kiireessä aikaiseksi kun vispaa semmosen ämpärillisen kermavaahtoa ja kintuissa pyörii yhtäkkisesti kolme enempivähempi energistä ipanaa, joista jokaisella on Hurjan Tärkeetä Asiaa, mikä vaatii välitöntä meikäläisen huomiota...

...ja sitten kun siinä pärräyksen keskellä erehyn sen yhen halavatun kerran vilkasemaan sivuille, niin....



|O koko hiien seutukunta on sitten niin vaahdossa jotta kilinkellit!!!!!!!


Ja kuinka ollakaan, tapahtui äänetön ja salaman nopea kolmen ihanaisen katoamistemppu :kieh:


...eli ihan innolla ootan miehen kotiin saapumista tässä justiinsa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä