Oikeassa pakarassa suht keskellä oleva sininen silmä joka muuttuu välillä kirkkaaksi. Sehän on vähän kuin se nikkais silmää.Kiitos. Valitsen vasemmassa pakarassa melko alareunassa oikealla puolella olevan keltaisen ja punaisen, koska ne liikkuu melko veikeästi liikkeen myötä.
Voi ostaa ihan hyvin edellisenä. Jos säilöt kauemmin kylmässä, niin muista vaan nostaa tarpeeksi ajoissa lämpeämään ennen uuniin tai pannulle laittoa.Pitääkö lohi ostaa samana päivänä kun sen paistaa vai voiko ostaa päivää ennen?
Ja millä sivulla se pitkäkaulan salaatti ohje mahtoi olla...? Olen niin laiska etten jaksais selailla taaksepäin.
Ei tarvitse, kaupassa kalat on ainakin pari päivää vanhoja ihan tuoreimpinakin. Kala säilyy (juuri pyydetty) jääkaapissa viikon verran - kuulemma, itse en seisota edes ite pyydettyä niinkauan vaan päivä kaksi maksimi.Pitääkö lohi ostaa samana päivänä kun sen paistaa vai voiko ostaa päivää ennen?
Ja millä sivulla se pitkäkaulan salaatti ohje mahtoi olla...? Olen niin laiska etten jaksais selailla taaksepäin.
En mie ainakaan lämmitä kalaa niinkuin pihvejä ennen kypsentämistä, ihan jääkaappikylmänä pannulle.Voi ostaa ihan hyvin edellisenä. Jos säilöt kauemmin kylmässä, niin muista vaan nostaa tarpeeksi ajoissa lämpeämään ennen uuniin tai pannulle laittoa.
En tiedä mistä Sirahvin salaattiohjeesta puhut, mut sillä on yleensä aika hyviä....
Launataina ajattelin paistaa niin meinasin et jos huomenna ostais.käyn hakee sen ihan kalatiskiltä enkä mitään vakuumipakattua.Voi ostaa ihan hyvin edellisenä. Jos säilöt kauemmin kylmässä, niin muista vaan nostaa tarpeeksi ajoissa lämpeämään ennen uuniin tai pannulle laittoa.
En tiedä mistä Sirahvin salaattiohjeesta puhut, mut sillä on yleensä aika hyviä....
Mää meinasin sitä uuniin...En mie ainakaan lämmitä kalaa niinkuin pihvejä ennen kypsentämistä, ihan jääkaappikylmänä pannulle.
et ole muistanut pillittää riittävästi?Mun silmäkipukin selvis,kyynelkanava tukkeutunut. Nyt sitten tiputtelen 5krt päiväs tippoi.
vittuilet mulle?et ole muistanut pillittää riittävästi?
en sunkaan, aattelin että jos kanava on umpeunu siksi että ei ole ollu riittävästi virtaustavittuilet mulle?
..tai uuniin..Mää meinasin sitä uuniin...
no mistäs me sit virtausta saatais...sattuu meinaa ihan sikana ja varsinkin nyt kun sinne tiputtelee tota nestettä.Kai se pian alkaa vaikuttaa ja helpottaa.en sunkaan, aattelin että jos kanava on umpeunu siksi että ei ole ollu riittävästi virtausta