The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30712044:
Mie elin jo tänään toivorikkaana torstaita kunnes palauduin maan pinnalle kohdatakseni totuuden, että viikonloppuun on vielä kaksi työpäivää :snotty:.
Aijaijai...toi on paha havainto :hug:

Mutta huomisen ylösnousemuksen jälkeen onkin vaan yks aamu ja sitten se on siinä - rairairai wiikonloppumus :D

Kyllä me jaksetaan siskokulta viihdyttää muita vielä nämä päivät :kiss: :D
 
...mutta päälle sais kyllä kohtsiltään tulla toi Nukku- Ukkonen mutta ihan on semmonen tutina, että menee tämän sateenkaaren tuollapuolisen rajantakusen ohi, kun pistää levottomaksi :snotty:...

...ja mie oon huomenna aamusta taas niin tötteröisenä, että itteä itkettää ja toisia naurattaa...
 
...mutta päälle sais kyllä kohtsiltään tulla toi Nukku- Ukkonen mutta ihan on semmonen tutina, että menee tämän sateenkaaren tuollapuolisen rajantakusen ohi, kun pistää levottomaksi :snotty:...

...ja mie oon huomenna aamusta taas niin tötteröisenä, että itteä itkettää ja toisia naurattaa...
Nukku-ukko saisi kyllä pikaisesti tulla tännekkin. Aamu jo kolkuttaa ovella ja oon taas aikamoisen pöwwön vaara olemassa :snotty:.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30712066:
Nukku-ukko saisi kyllä pikaisesti tulla tännekkin. Aamu jo kolkuttaa ovella ja oon taas aikamoisen pöwwön vaara olemassa :snotty:.
..no tota pöwwön vaaraa on ihan ympärämpärvuorokautta, joten :snotty:..kaikki on menetettyyyyyy!!! |O.....:D

..nääh...mie sain kuulla tännään aika kivoja juttuja joista olis saumaa singahtaa semmosta iiiikkkk kihikihi- hykerrystä meikäläisellekin eli ois pientä unelmantynkää ehken tyrkyllänsä muttaaaa....parempi ristiä sormensa ja jesarilla vielä teipata lörppäsuu ja maalata sujuvasti vaan peevelinmoisia kuvia...:D

Mutta jänskäpänskäsenä on vinkeetä olla :D

...ja tuohon kun lisää semmosen kaiherruskoukkusen ja sen tuoman..no, tyynyllä on oltavat :snotty:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä