Hyvästä käsittelystä niinko muutkin?
ei hajuakaan, näytänkö mää joltain etelän varekselta?
Hyvästä käsittelystä niinko muutkin?
Lingvististä koulutusta saaneena mun velvollisuus on jakaa sivistystäni :saint:Aaaaivan kaikkee sitä oppii
välillä mää kuulen valikoivastiLingvististä koulutusta saaneena mun velvollisuus on jakaa :saint:
Iloinen antaja jakaa taas riemulla ja kaikille :xmas:Lingvististä koulutusta saaneena mun velvollisuus on jakaa sivistystäni :saint:
Jotain se mutisi mennessään. Musta tuntuu ettei se niinkään siunannut mua
Mitä sait vastaukseks? Veikkaan, et toivotti siunausta.
Mites niitten hihvien laita?Lingvististä koulutusta saaneena mun velvollisuus on jakaa sivistystäni :saint:
Tämmösiä me kieliammattilaiset ollaan. Filantrooppeja ytimiä myöten.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30709828:Iloinen antaja jakaa taas riemulla ja kaikille :xmas:
Se oli varmaan "herra siunaa ja varjele" :xmas:Jotain se mutisi mennessään. Musta tuntuu ettei se niinkään siunannut mua
Söin jo kaikki :ashamed: *örp*Mites niitten hihvien laita?
Herra siunaa mikä pitsiSe oli varmaan "herra siunaa ja varjele" :xmas:
Ja vielä kielen kera . Myö ollaan onnekkaita kun saamme olla siun rakkauden kohteena :xmas:.Tämmösiä me kieliammattilaiset ollaan. Filantrooppeja ytimiä myöten.
Miltä näyttää etelän vares?ei hajuakaan, näytänkö mää joltain etelän varekselta?
Ai kauhee, nyt lähti ls-ilmo :OMää annoin jeesuslaput viimeks puolikkaalle. Se lueskeli niitä ihan kiinnostuneena.
Ei niin herkästi vaan pilaannu .Täällä on tossa munassa ollu parasta ennen jo 90-luvun puolivälissä. Ihan hyvä se silti vielä on.
No tuo yks sanoo usein "mama" . Tai yleensä tuo viimeinen tavu venyy. "mamaa-aa-a"Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30709866:Maukuuko teidän kissat sillä tavalla, että se kuulostaa ihan joltain sanalta? Tuo meidän otus maukuu niin, että se kuulostaa sanalta vauva .
Ootko pitäny jääkaapissa vai huoneenlämmössä?Täällä on tossa munassa ollu parasta ennen jo 90-luvun puolivälissä. Ihan hyvä se silti vielä on.
Kyl se on ihan huoneenlämmössä pidetty. Pari viikkoa oli jääkaapissa mutta se kurtistu jotenkin ihan pieneksi sielläOotko pitäny jääkaapissa vai huoneenlämmössä?
Ja kyllä sen kuulemma hajusta huomaa, jos on menny pahaksiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30709874:Ei niin herkästi vaan pilaannu .
Meidän kissa vastaa kun sille puhuu. " taas oot saatana oksentanu sohvalle/matolle/kenkään. Teen susta rukkaset" " eeeiiiiiii"Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30709866:Maukuuko teidän kissat sillä tavalla, että se kuulostaa ihan joltain sanalta? Tuo meidän otus maukuu niin, että se kuulostaa sanalta vauva .
Pitsinä alkaisin jo tarkkailemaan mahdollista raadon tuoksua .Ja kyllä sen kuulemma hajusta huomaa, jos on menny pahaksi