no jossain oot kun kerta hyllyvän läskipyllyn oot hokannu jostaiAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30709610:En tiiä
no jossain oot kun kerta hyllyvän läskipyllyn oot hokannu jostaiAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30709610:En tiiä
sotkevat ryökäleet piipunAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30709627:Noi valojuovat on nättejä pimeessä
suomen puolustusvoimat tarvitsevat naisia.aloin kattomaan että eikä tuolla tytöllä koskaan lopu panokset...
Siitä selvii putsauksellasotkevat ryökäleet piipun
suomen puolustusvoimat tarvitsevat naisia yogapöksyissä.
Saattaisi olla innokkaita kertausharjoitukseen osallistujia jonoksi asti.en kiistä
Öitä :wave:Uni tulee. :wave:
mielelläni olen kertaamassa käynyt muutenkin. makkaranpaistoa ja leirielämää. vanhoja tuttujakin tapaa. harmi et valtiolta on rahat loppu.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30709660:Saattaisi olla innokkaita kertausharjoitukseen osallistujia jonoksi asti.
Toivottavasti pääsisit pian löylyihin.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30709677:Rupes tekee mieli saunomaan Mut ku en oikeen uskalla vielä mennä, näillä keuhkoilla. Viimeks olen käyny saunassa elokuun puolivälin paikkeilla
Koskaan en ole munasta kieltäytynytIltaa :wave:
Nyt ois munaa tarjolla! Mulla jo yks suussa.
Diksupiksu:kiss:Iltaa :wave:
Nyt ois munaa tarjolla! Mulla jo yks suussa.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30709689:Koskaan en ole munasta kieltäytynyt
olen samaa mieltä.nyt narraat
tinttapimppa :kiss:Diksupiksu:kiss:
Muna kelpaa aina
*laittaa munan kyöpelin suuhun* ole hyväAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30709689:Koskaan en ole munasta kieltäytynyt
pläts.tinttapimppa :kiss:
*heittää munalla*
:O en muuten oikeasti muista kieltäytyneeni. Tai sitten miulla on fiksuja vastapuolia jotka on tajunnut väärällä hetkellä olla tyrkyttämättä.nyt narraat