*mumisee khiitos**laittaa munan kyöpelin suuhun* ole hyvä
*mumisee khiitos**laittaa munan kyöpelin suuhun* ole hyvä
No mä oletin että sä oot taitavampi ottaan kopin :xmas:pläts.
mua heitettiin munalla mut köpsykälle laitettiin suuhun...jotain pielessä tässä kuvassa...
Lucky you!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30709707::O en muuten oikeasti muista kieltäytyneeni. Tai sitten miulla on fiksuja vastapuolia jotka on tajunnut väärällä hetkellä olla tyrkyttämättä.
Ei perskales. Muistimpas nyt ainakin yhden kerran .Lucky you!
no tietty...ku osaan käsitellä munaa.No mä oletin että sä oot taitavampi ottaan kopin :xmas:
munamestarino tietty...ku osaan käsitellä munaa.
Ja palat halusta jakaa tämän meidän kanssamme :attn:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30709731:Ei perskales. Muistimpas nyt ainakin yhden kerran .
Just se !munamestari
Tottakai . Myöhän ollaan yhtä perhettä.Ja palat halusta jakaa tämän meidän kanssamme :attn:
Mää oon lahnamestari.Just se !
Minen taho jakaa köpsyn munantyrkyttäjiä, niitä on piisannu itelleki turhan monta :vampire:Ja palat halusta jakaa tämän meidän kanssamme :attn:
Ilmeestä päätellen on ehkä parempi ettemme tiedä asiasta enempää :xmas:Minen taho jakaa köpsyn munantyrkyttäjiä, niitä on piisannu itelleki turhan monta :vampire:
No mut siitä on vaan tie ylöspäin .....:hug:Mää oon lahnamestari.
Kuulostaa joltain eksoottiselta kamppailulajiltaMää oon lahnamestari.
Öitä Tinksu :kiss:taidan lähteä haaveilemaan sängyn puolelle munasta....meinaa siis sitä että toivotan hyvät yöt :kiss:
Eiks starfish oo meritähti .Kuulostaa joltain eksoottiselta kamppailulajilta
Tiesittekö muuten, että lahna on engelskaksi starfish
Eiku se metaforinen lahna. "She was a starfish." :xmas:Eiks starfish oo meritähti .
Hyvästä käsittelystä niinko muutkin?lahna on muuten eteläsuomeksi "pillunpaikka"
en tiiä mistä se tulee
Aaaaivan kaikkee sitä oppiiEiku se metaforinen lahna. "She was a starfish." :xmas: