Talviturkki heitetty!
Hiukka oli jäänpalasia mut mitä pienistä. Nyt on kovin hyvä olo, ei satu edes polviin eikä ranteisiin.
Hiukka oli jäänpalasia mut mitä pienistä. Nyt on kovin hyvä olo, ei satu edes polviin eikä ranteisiin.
Hrrr, musta ei olis tohon.Talviturkki heitetty!
Siihen tottuu ihan parissa kerrassa. Sit vaan menee veteen sen kummempia ajattelematta ja jälkeenpäin olo on varsin hyvä. Kokeilla vois kai tyylillä suihku kylmälle ja reisille. Ja sit hissukseen siitä (seuraavalla kerralla siis) ylemmäs.Hrrr, musta ei olis tohon.
Öö...anna kun mä ajattelen...ajattelin jo...ei.Siihen tottuu ihan parissa kerrassa. Sit vaan menee veteen sen kummempia ajattelematta ja jälkeenpäin olo on varsin hyvä. Kokeilla vois kai tyylillä suihku kylmälle ja reisille. Ja sit hissukseen siitä (seuraavalla kerralla siis) ylemmäs.
kerran olen avannossa käynyt. tietenkin hyppäsin sinne pää edellä. jälkikäteen kerrottiin ettei päätä muka sais upottaa. eihän tyhjään vaurioita kai tule.Siihen tottuu ihan parissa kerrassa. Sit vaan menee veteen sen kummempia ajattelematta ja jälkeenpäin olo on varsin hyvä. Kokeilla vois kai tyylillä suihku kylmälle ja reisille. Ja sit hissukseen siitä (seuraavalla kerralla siis) ylemmäs.
Mun mies sukeltaa aina jäähileisessäkin vedessä. Toki siis muu kroppa on ensiksi vedessä. Mä en kyllä päätäni kastele!kerran olen avannossa käynyt. tietenkin hyppäsin sinne pää edellä. jälkikäteen kerrottiin ettei päätä muka sais upottaa. eihän tyhjään vaurioita kai tule.
oon ollut hallilla töissä eikä matkalla ole kameroita. ens viikol taas reissuun niin eiköhän tärppää. ei kyl tarvi tulla. vuoden saldo on jo täynnä.Onks poika saanut viime aikoina sakkoja ? tuli vaan tossa mieleen kun on tää tehovalvonta viikkokin menossa.
MielenkiintoistaVoi vttu ja prkl ja stna. Ihmisriepuun iski kuume ja nenätukkeutuma. Ei oo hyvä olla
Kaiken kukkuraksi joku tuli bussipysäkillä tunkemaan jotain jeesus pelastaa-lipareita. Kehotin käärimään sen verran tiukalle rullalle että mahtuu kivuttomammin ahteripuoleen
missä sä mut oot nähnyt :OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30709583:Hyllyvä läskipylly
Samoin .Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30709484:Mulle riittää uimahallin kylmäallas Toki voisin kyl avantoonki mennä, jos ois sellanen mahis
Ei ole kohteliasta nimitellä :stick:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30709583:Hyllyvä läskipylly
En tiiämissä sä mut oot nähnyt :O
Niin, ota klementiiniAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30709607:Ei ole kohteliasta nimitellä :stick:
Ja sit levii pylly |OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30709613:Niin, ota klementiini