The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Juu, pitäis varmaan tarttua imuriin tai jotain. Pesukoneet on jo päällä. Mutta nyt se kahvi ja pari Muumi-keksiä kaveriksi.
Mä jätän Irman tältä päivältä, huomenna sitten pitäs keksiä jostain topakkaa kiukkukohtausta aikaiseksi :D

Pesukone on päällä, uhmaan sitäkin - katon että hajosko se oikeestileikisti viikonlopun aikana vai mitä se silloin meinas...
 
Täytyy muuten jakaa tää teille.

Mä jäin syksyllä juttelemaan toviksi työmaan vieressä olevan kaupan pihalle miehen kanssa. Mies valitteli, että hänet passitettiin veks duunista koska hänellä on sydänvika tai jotain. Oli kiukkuinen, kun olisi mieluusi vielä ollut töissä. -Ja ilmeisen vittuuntunut tasapaksuihin päiviinsä...

Seuraavana päivänä tyyppi sit taas tuli kaupalle ja mä moikasin kädenheilautuksella töitten lomasta. Ja sama jatkui sit kunnes työt loppuivat talven tullen.

Tänään puhisin taas lapionvarressa ja sit auto pysähtyi viereen ja samainen mies leveä hymy naamallaan totesi että on kevät tullut kun olen palannut työmaalle. :)

Pienellä, viiden minuutin rupattelulla sitä voikin saada jonkun tyytyväiseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30709170:
Miten niin? :vampire:

Ainahan sitä voi pyykätä käsinkin :stick:
Mieluummin mä tolla vempeleellä vetelisin lauluksi :D

..mutta jos sulta irtoaa apinanraivoa lähteä meijen pyykkejä tuolla tyylillä puhtaaksi hinkkamaan, niin teretulemast :wave:...tarjoon kaffeet ja klementiinit alkupaloiksi!
 
Mää tein ihan hullun hyvää salaattia. Jääsalaattia, babypinaattia, rucolaa, friseetä, kirsikkatomaattia, kurkkua, aurinkokuivattua tomaattia, ja pannulla paistetta halloumjuustoa sekä curryllä maustettua riisiä. Olen taivaassa.
 
Lauantaina sitten some serious shopping. Muksu mokoma on venähtänyt niin, että kaikki 116 senttiset jää just pieniksi eli pakko vaihtaa vaatekokoa. Sisävaatteet uusiksi, ulkovaatteet uusiksi sekä kengät. Voi surku :ashamed:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä