*pimittää mukia* :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30707784:Tarjoo kavereille kans :stick:
Mitä te siellä sitten teitte :OKäytiin akkojen kanssa viikonloppuna pikku chardonnay-päissään kattomassa Luokkakokous. Ihme ettei meitä ajettu kepillä hemmettin koko teatterista
Varo vaan miun imun voimaa*pimittää mukia* :snotty:
Sattu kuuden hiprakkaisen rouvan nauruhermoonMitä te siellä sitten teitte :O
Ei juma, tää selittääki miksi muki on jo melkein tyhjä |OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30707811:Varo vaan miun imun voimaa
puspus :kiss:Nyt mää oikasen masun viereen pötkölleen. Halipusuja mussukat!
:saint:Ei juma, tää selittääki miksi muki on jo melkein tyhjä |O
Niimpä, ois varmaan melkein yhtä epämukava ku se toisinaan mainittu ananas :xmas:Ja kivuliaalta. Mieti ko jäis poikittain matkan varrelle.
HY pitsikkä :kiss: *nyplää vähän*Nyt mää oikasen masun viereen pötkölleen. Halipusuja mussukat!
:O mee äkkiä hyvä mies keittämään.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30707825:Mä en oo muistanu keittää itelleni iltakaffetta :O Rupeeko mulla muistikin reistailemaan?
Mä muistan tän... öööhAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30707833:
Kiitti vaan. Mä olin vielä siinä uskossa, et mulla olis ollu toivoa. Niisk.Tämä on niin monella tapaa sopimaton ympäristö tuommosille herkille nuorille, toivottavasti et vaurioitunu iäksi. Meidän muiden kohdallahan peli on jo menetetty...
Ne oli sit tollaset kahvit.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30707833:
Kai nuo muistamattomalle on ihan passelit :saint:Ne oli sit tollaset kahvit.
Puluseni, sehän on itsestäänkin selvempää, että sinä kuulut ketjun herkkien nuorten toivojen ryhmään :kiss:Kiitti vaan. Mä olin vielä siinä uskossa, et mulla olis ollu toivoa. Niisk.
tosiaan, ihan niinkön määkinPuluseni, sehän on itsestäänkin selvempää, että sinä kuulut ketjun herkkien nuorten toivojen ryhmään :kiss:
Luin ensin, että ketjun herkkujen nuorten toivojenPuluseni, sehän on itsestäänkin selvempää, että sinä kuulut ketjun herkkien nuorten toivojen ryhmään :kiss:
no siihen lahkoon mää sentäs en kuuluLuin ensin, että ketjun herkkujen nuorten toivojen