Tulis vähemmästäkin... onneks en herännyt siinä vaiheessa, kun tinku alko hieroa ruutista.Aww, traumojahan tommosesta tulee : / :hug:
Lämpimässä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30707748:
Sais unta paremin, jos eräät ei tappelis
Tämä on niin monella tapaa sopimaton ympäristö tuommosille herkille nuorille, toivottavasti et vaurioitunu iäksi. Meidän muiden kohdallahan peli on jo menetetty...Tulis vähemmästäkin... onneks en herännyt siinä vaiheessa, kun tinku alko hieroa ruutista.
En, kun tinkua ja Majuria! Taidat omasta mielestäs kuitenkin olla vähän syyllinen, kun oletit heti että tarkoitin suaet kai taas syytä mua?
aijaaEn, kun tinkua ja Majuria! Taidat omasta mielestäs kuitenkin olla vähän syyllinen, kun oletit heti että tarkoitin sua
En, kun tinkua ja Majuria! Taidat omasta mielestäs kuitenkin olla vähän syyllinen, kun oletit heti että tarkoitin sua
nii just,aijaa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30707769:aijaa
Kauheen monta jaksaa nuo pojat. Ei ehkä pysyisi perässä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30707771:
Tarjoo kavereille kans :stick:Minttukaakaota
määkin ymmärsin sen vaikken yleensä ymmärräEn osaa linkittää luurilla, mutta mua huvitti tavattomasti tän päivän Hesarin Fingerpori
Ja kivuliaalta. Mieti ko jäis poikittain matkan varrelle.Kuulostaa hankalalta :x
ai toi vai?En osaa linkittää luurilla, mutta mua huvitti tavattomasti tän päivän Hesarin Fingerpori
Nuori... muistan vielä hämärästi, että joskus kauan sitten taisin tosiaankin olla nuori.Tämä on niin monella tapaa sopimaton ympäristö tuommosille herkille nuorille, toivottavasti et vaurioitunu iäksi. Meidän muiden kohdallahan peli on jo menetetty...
etpä tietenkäänen myönnä mtn