sit voikin jo mennä nukkumaannänni vilahti
sit voikin jo mennä nukkumaannänni vilahti
nähtiin sama nänniAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30707680:Untako näit?
ahanähtiin sama nänni
Emmekä missään tapauksessa halua miettiä miltä näyttää onnellisen perhetapahtuman toinen osapuoliAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30707445:Ilmeisesti emme kysy kumpi on tulossa vaan mikä :O
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30707659:Kuusen HAVUJAPAS
:ashamed:
Luin että kusen havuja
Mää oon kuullu et ronsuilla on varsin kookas myös toi alanenä. Joku on saanu kunnon kyyditEmmekä missään tapauksessa halua miettiä miltä näyttää onnellisen perhetapahtuman toinen osapuoli
Kuulostaa hankalalta :x:ashamed:
Luin että kusen havuja
En yhtään tiiä. Puolustaudun sillä, että olen ikivanha, sokea ja ilmeisen lukihäiriöinenmitä ne kusen havut vois olla?
En yhtään tiiä. Puolustaudun sillä, että olen ikivanha, sokea ja ilmeisen lukihäiriöinen
En yhtään tiiä. Puolustaudun sillä, että olen ikivanha, sokea ja ilmeisen lukihäiriöinen.mitä ne kusen havut vois olla?
En yhtään tiiä. Puolustaudun sillä, että olen ikivanha, sokea ja ilmeisen lukihäiriöinen.
Muoks. Ja myös dementikko, toistan itseäni
:Omajur on taas oikeassa, tissiteltan pohjallekki leviteltiin aina kuusenhavuja
Taasko nukuit meijän kaa :heart:Taas nukahdin läppäri sylissä x_X. Pitäskö mennä nukkumaan...
ddr tykkää näemmä nuggua perhepetissäTaasko nukuit meijän kaa :heart:
VirtuaalisiskonpetiTaas nukahdin läppäri sylissä x_X. Pitäskö mennä nukkumaan...
Joo :ashamed:. Heräsin Majurin kuusenhavuhuutoon.Taasko nukuit meijän kaa :heart:
Sais unta paremin, jos eräät ei tappelisddr tykkää näemmä nuggua perhepetissä
Aww, traumojahan tommosesta tulee : / :hug:Joo :ashamed:. Heräsin Majurin kuusenhavuhuutoon.
Tipu715517Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30707742:
aaaaaawwwwwwwwwww :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30707742: