Siis oikeesti, ajatteleeko ihmiset jotka laittaa omiakuviaan

tännekin, että heidät voidaan tunnistaa.

Tässä on useammalla facen palstalla vähälle aikaan niin että olen miettinyt jotain ihmistä että on tutunnäköinen ja mistähän minä tämänkin tunnen. TÄÄLTÄ.

Laittakaa ainakin profiilit salaisiksi. Täälläkin on noita perskärpäsiä ja muita hulluja vainoajia tarttunut useammalle niin hehän saavat tietää teistä paljon kun oikea nimi ym paljastuu.
 
"miksi"
Mitä vittua se sinua haittaa jos joku laittaa oman naamakuvan tänne. Tottakai sen sitten tunnistaa. Pysy sin' apina sielä kaapissa ja leiki piilossa olevbaa apinaa, mitä kyllä teetkin nyt.
 
[QUOTE="miksi";30704537]Mitä vittua se sinua haittaa jos joku laittaa oman naamakuvan tänne. Tottakai sen sitten tunnistaa. Pysy sin' apina sielä kaapissa ja leiki piilossa olevbaa apinaa, mitä kyllä teetkin nyt.[/QUOTE]
Kiitos rakentavasta kommentistasi. Olen otettu että jaksoit nähdä vaivaa vuokseni.
 
[QUOTE="miksi";30704537]Mitä vittua se sinua haittaa jos joku laittaa oman naamakuvan tänne. Tottakai sen sitten tunnistaa. Pysy sin' apina sielä kaapissa ja leiki piilossa olevbaa apinaa, mitä kyllä teetkin nyt.[/QUOTE]

kuin myös. :LOL:
 
Spencer Hastings
Joo, olen todella tietoinen siitä, että täällä saattaa liikkua joku tuttu tai tutuntuttu tai vaikka asiakas töistä. Ihan omalla vastuulla olen naamaani paistatellut.

Facebookissa ei voi enää piilottaa profiiliiaan hausta.
 
trollipop
Joo, olen todella tietoinen siitä, että täällä saattaa liikkua joku tuttu tai tutuntuttu tai vaikka asiakas töistä. Ihan omalla vastuulla olen naamaani paistatellut.

Facebookissa ei voi enää piilottaa profiiliiaan hausta.
Tuo homorunkkari ei sitä halua edes tajuta. Hekottelee joka viestissä ja sanoo olevansa mies, transvestiitti se on ja paha semmonen. Täys runkkari hinttari.
 
Spencer Hastings
Tuo homorunkkari ei sitä halua edes tajuta. Hekottelee joka viestissä ja sanoo olevansa mies, transvestiitti se on ja paha semmonen. Täys runkkari hinttari.
:D Mä oon kehdannu pistää palstalle kuvani esimerkiksi siksi, etten kirjoittele tänne tällaisia viestejä, ja siksi mulla ei ole mitään hävettävää jos joku tunnistaakin mut.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
"Ninna"
[QUOTE="miksi";30704537]Mitä vittua se sinua haittaa jos joku laittaa oman naamakuvan tänne. Tottakai sen sitten tunnistaa. Pysy sin' apina sielä kaapissa ja leiki piilossa olevbaa apinaa, mitä kyllä teetkin nyt.[/QUOTE]

just :D
 
pakoputki
:D Mä oon kehdannu pistää palstalle kuvani esimerkiksi siksi, etten kirjoittele tänne tällaisia viestejä, ja siksi mulla ei ole mitään hävettävää jos joku tunnistaakin mut.
Entäs ne jotka näyttelevät täällä luomisia tissejään ja kertovat kaikki alapääasiansa, ja silti näkyy naama alati. Eikä oikeasti hävetä yhtään. Se sirkkaliisa oli aikoinaan tästä hyvä' esimerkki. Nyt on varmasti tapettu kun ei ole enää naama näkynyt, eikä rinnat.
 
paisari
Entäs ne jotka näyttelevät täällä luomisia tissejään ja kertovat kaikki alapääasiansa, ja silti näkyy naama alati. Eikä oikeasti hävetä yhtään. Se sirkkaliisa oli aikoinaan tästä hyvä' esimerkki. Nyt on varmasti tapettu kun ei ole enää naama näkynyt, eikä rinnat.
Hetkinen, mistä löytyy ne tissit ja alapään jutut?
Haulla ei löydy mitään.
 
Spencer Hastings
Entäs ne jotka näyttelevät täällä luomisia tissejään ja kertovat kaikki alapääasiansa, ja silti näkyy naama alati. Eikä oikeasti hävetä yhtään. Se sirkkaliisa oli aikoinaan tästä hyvä' esimerkki. Nyt on varmasti tapettu kun ei ole enää naama näkynyt, eikä rinnat.
En tiedä tätä sirkkaliisa-asiaa (saa linkittää ketjuja t:utelias), mutta luulisin että ne ketkä kertoo paljon ja näyttää pärstäänsäkin, niin heitä hävettää sitten vielä vähemmän kun "taviskirjoittelijoita". Toisilla on tiukat rajat, toisilla vähän höllemmät ja joillain ei ole rajoja ollenkaan. Eikä itsesuojeluvaistoa.

Jos joku onnistuu vauvapalstalla pilaamaan maineensa vaikka työnantajan silmissä, niin se on jo aikamoinen saavutus. Ja tylysti sanottuna ei ole mun ongelma, itse lukeudun niihin taviskirjoittelijoihin, enkä ole kirjoitellut palstalle mitään salaisuuksia. Voisin näyttää hyvin kaikki viestini äidilleni sekä pomolleni, eikä tarvisi hävetä.
 
"joooo"
Onko joku joutunut väkivallan kohteeksi kun on täällä naamansa palljastanut? En ole kyllä koskaan kuullut että kun naama näkyy niin se pieksetään tai sitä seurataan arkielämässä, mahtanee olla ihan urbaani legendoja vainoharhaisilta.
 

Yhteistyössä