Älä valehtele. Olet joko vitun ahdistunut skitso tai mielisairas.Pieksämisestä ei ole kokemusta, mutta hankalasta ahdistelusta ja seuraamisesta on. Siksipä tiedän mistä varoittelen.
Kuten lainaukseni sanoin, ja valitettavasti teitä löytyy täältäkin. Olet kuitenkin rakas<3Älä valehtele. Olet joko vitun ahdistunut skitso tai mielisairas.
jos minua tarkotat niin en ole sanonut olevani sitä tai tätä.Tuo homorunkkari ei sitä halua edes tajuta. Hekottelee joka viestissä ja sanoo olevansa mies, transvestiitti se on ja paha semmonen. Täys runkkari hinttari.
Eikä ne eroa tosielämästä mitenkäänAlkuperäinen kirjoittaja päätön;30704750:jos minua tarkotat niin en ole sanonut olevani sitä tai tätä.
sun päiväunissa voin tietenki olla mitä ikinä vaan haluat.
:xmas:
voi sua reppanaa, tiiätko että mulle se on ihan sama mitä ajattelet.Eikä ne eroa tosielämästä mitenkään
Haista sinä parasiitti vittu ! opcorn:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30704766:voi sua reppanaa, tiiätko että mulle se on ihan sama mitä ajattelet.
mutta ajattele niin että mieles on hyvä.
opcorn:
et sitten enää taaskaan parempaan pystyny, aina sama juttu. :hug:Haista sinä parasiitti vittu ! opcorn:
Aika osuva tuo sinun nimesi. Ottaa vissiin koville, kun itse mitä ilmeisimmin haiset alapäästäsi pahalle. Vuosienkin jälkeen muistat, kuinka joku on jossain sanonut, että hänen alapäänsä ei haise kalalle. Voi olla, että olet kehittänyt tuosta sairauden itsellesi. Suomessa on hirveä tilanne näiden avohoitopotilaiden kanssa, kun eivät saa kunnon hoitoa, sitten jää hygieniakin hoitamatta.sirkkaliisa kertoi aina että hänen tuhero ei tuyoksu sillille vaan RUUSULLE, kertoi tarkkaan miten pesee ja hoitaa alapäätään ja mitä sieltä tulee ulos ja mitä menee sisään.
Kuitenkin kehtasi jaella vielä naamaakin ohessa, että kaikki hänet kaupassa (esim) nähdessään tietäisivät että siinä menee nainen jonka tuhero ei tuoksu kuin ruusulle ja rinnoissa on syntymämerkkejä. Rinnat olivat täällä oikein kuvana.