Ryijytotta hiivatissa miehellä pitää olla kunnon ryijy rinnassa
Ryijytotta hiivatissa miehellä pitää olla kunnon ryijy rinnassa
no mähän sanoin että saa olla rintakarvoja:stick:totta hiivatissa miehellä pitää olla kunnon ryijy rinnassa
no mähän sanoin että saa olla rintakarvoja:stick:
Vanilja vai vanilja-suklaa?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30694826:Nam . Otan kiitos .
vanilja-suklaaVanilja vai vanilja-suklaa?
Mää keskustelin tänään karvoista opiskelutovereiden kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30694784:Huomaa että kevät on tuloillaan kun palstan ykkösaihe tuntuu olevan naisten karvoitus.
Taidanpa avata suuren karvakeslustelun miehen kanssa
Mikkis ei? Kyllä me voimme ihan avoimesti puhua aiheesta kuin aiheesta.en suosittele
Heräsit sopivasti iltapalalle ja sitten nukkumaan.Nukuin sitten pikkupäikkärit, 5h. :O Mulla on aina univelkaa mutta pitäisi yölläkin nukkua.
Luulin että päivällä päikkärit onnistuu mutta ei. Mutta ei, mä nukun monta tuntia. Ennen ei ollut tällaista. :vampire:
Karvoistakaan ei voi kiistellä. Ei se kannata.Mun käsityksen mukaan karvat on jokaisen oma asia. Parempi jos niitä on enemmän yläpäässä, ois inhottavaa palmikoida pimppi joka aamu
Ja huomenna on iltavuoro. Ei tarvitse nousta ennen kuutta.Heräsit sopivasti iltapalalle ja sitten nukkumaan.
Mulla soi kello jo viiden jälkeen. Yritän kipittää töihin sillai, että olen joskus seiskan jälkeen paikalla.Ja huomenna on iltavuoro. Ei tarvitse nousta ennen kuutta.
Aamuvuorot mulla alkaa 7.00.Mulla soi kello jo viiden jälkeen. Yritän kipittää töihin sillai, että olen joskus seiskan jälkeen paikalla.
Hyi, miten aikaisin. En jaksaisi vakkaristi.Aamuvuorot mulla alkaa 7.00.
Pakko jaksaa jos meinaan tehdä töitä. :|Hyi, miten aikaisin. En jaksaisi vakkaristi.
Hyi, miten aikaisin. En jaksaisi vakkaristi.
Öitä :kiss:Suomen paras leipomo. Heippa ja öitä!