Mitäs kaikkee laitoit tarjolle?kelpas ihme kyllä vunukoillekkin
Mitäs kaikkee laitoit tarjolle?kelpas ihme kyllä vunukoillekkin
Ne unohti kysyä sinulta?Voi vittu saatana mä en kestä tota taliaivoa. Miten helvetissä Mensa on ottanu ton sisään, .
:kiss:Miksei mulla ole mitään sanottavaa,edes puutaheinää :O
Mä en sano enää mitään aiheeseen. Jotenkin hullua, että jotakuta voi harmittaa jonkun karvattomuus niin että pitää alkaa vittuilla.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30694784:Huomaa että kevät on tuloillaan kun palstan ykkösaihe tuntuu olevan naisten karvoitus.
Miusta on sangen hämmentävää miten ihmeessä ketään kiinnostaa toisen karvattomuus tai karvallisuus.Mä en sano enää mitään aiheeseen. Jotenkin hullua, että jotakuta voi harmittaa jonkun karvattomuus niin että pitää alkaa vittuilla.
Iltaa Namunen :wave:Puut sirisevät.
Istun tässä ja kuuntelen
mitä maisema puhuu:
Puuta, heinää.
- Risto Rasa-
Totta *kipittää kiireesti kyökkiin*Iltakahvin aika.
Otatko wiinerin kyytipojaksi? Tän työpäivän jälkeen palkitsen itseni wiinerillä. Vieläkö huomisen jaksaisi, niin on taas yks proggis hoidettu ja kenties loppuviikko on rauhallisempi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30694816:Totta *kipittää kiireesti kyökkiin*
Jos jonain päivänä erehdyn kysymään Peppini karvoista tai karvattomuudesta mitään, niin samalla hetkellä hän syö minut elavänä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30694784:Huomaa että kevät on tuloillaan kun palstan ykkösaihe tuntuu olevan naisten karvoitus.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30694764:Mitäs kaikkee laitoit tarjolle?
Nam . Otan kiitos .Otatko wiinerin kyytipojaksi? Tän työpäivän jälkeen palkitsen itseni wiinerillä. Vieläkö huomisen jaksaisi, niin on taas yks proggis hoidettu ja kenties loppuviikko on rauhallisempi.
Valaiseva vastauskaikenlaista
Ei niistä kysellä. Niistä otetaan omatoimisesti selvää :xmas:.Jos jonain päivänä erehdyn kysymään Peppini karvoista tai karvattomuudesta mitään, niin samalla hetkellä hän syö minut elavänä.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30694827:Valaiseva vastaus
Nam!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30694829:Ei niistä kysellä. Niistä otetaan omatoimisesti selvää :xmas:.
Ja miks aina naisten karvoista puhutaan,puhuttais miesten :xmas:
Mihellä kuuluu olla karvat alapäässä. Saa olla myös karvakintut,kainalokarvat ja rintakarvatkin saa olla,en pane pahakseni.
En kai .ootko nähny että mää jaksan kirjottaa pitkästi?