Mä en ole tottunut vaikka olen tehnyt tätä työaikaa 20v. Nykyään olen entistäkin väsyneempi. Olen aina väsynyt. Arkisin en jaksa tehdä mitään kotona.kaikkeen tottuu paitsi jääpurraaseen persiessä
Mä en ole tottunut vaikka olen tehnyt tätä työaikaa 20v. Nykyään olen entistäkin väsyneempi. Olen aina väsynyt. Arkisin en jaksa tehdä mitään kotona.kaikkeen tottuu paitsi jääpurraaseen persiessä
Ja mä unohdin taas kerran salmiakit. :|Mä en muistanut ostaa tänään namipatukkaa. :'(
Mä en ole tottunut vaikka olen tehnyt tätä työaikaa 20v. Nykyään olen entistäkin väsyneempi. Olen aina väsynyt. Arkisin en jaksa tehdä mitään kotona.
Tarjoaa Pingvin salt pastilleja.Ja mä unohdin taas kerran salmiakit. :|
Aaaawwww, kiitos! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30694940:Tarjoaa Pingvin salt pastilleja.
Syy on varmaan muu kuin aamuvuorot. Luulen että johtuu sairauksistani. Tänä vuonna on työlääkärin tarkistus. Puhun siellä väsymyksestä ja siitä miten raskasta se on mulle.voisko siihen olla muitakin syitä kuin aamuvuorot?
Mä viihtyisin hotellissa.Meillä toi työmatka vie paljon päivästä. Kohteesta riippuen reilun tunnin tai jopa kaksi suuntaansa. Mut siitä, että voi itse valita työaikansa, on etu. Ja siitä, että on kaksi kuskia.
Välillä vituttaa niin perkeleesit istua neljä tuntia autossa, mut sit kuitenkin oma koti ja sauna ja ranta vievät voiton hotellimajoitukselta
No pyh.. Kuka nyt turkkilaiselta haluais näyttää?totta hiivatissa miehellä pitää olla kunnon ryijy rinnassa
No pyh.. Kuka nyt turkkilaiselta haluais näyttää?
Sun rinta on varmaan sitten silee kun vauvan pyllyNo pyh.. Kuka nyt turkkilaiselta haluais näyttää?
Juu, mäkin viihdyin, sen ensimmäisen vuoden. Nyt mikään ei voita kotia ja omaa sänkyä.:heart:Mä viihtyisin hotellissa.
Sellainen kuin miehellä pitää olla.Sun rinta on varmaan sitten silee kun vauvan pylly
Voi olla noinkin. Mulla ei ole kotona mitään joten periaatteessa olisi ihan sama missä nukun.Juu, mäkin viihdyin, sen ensimmäisen vuoden. Nyt mikään ei voita kotia ja omaa sänkyä.:heart:
No makuasia tämäkin. Mulle on ihan sama onko rintakarvoja vai ei,moni ei tykkää rintakarvoista mut ei ne mua haittaa jos on.Sellainen kuin miehellä pitää olla.
Ei muakaan varsinaisesti haittaa jos sitä on. Ja aina ne voi ajella pois. Jotkut miehet ajelee.No makuasia tämäkin. Mulle on ihan sama onko rintakarvoja vai ei,moni ei tykkää rintakarvoista mut ei ne mua haittaa jos on.
Ne karvarinta miehet jotka mä tunnen ei ikimaailmassa aja niitä pois eikä varsinkaan jos nainen sitä pyytää/vaatii. Ne on niiden kruunu niinkuin hiukset naisille.Ei muakaan varsinaisesti haittaa jos sitä on. Ja aina ne voi ajella pois. Jotkut miehet ajelee.
makkarasoppaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30694979:Nakit ja muussi
Mä tunnen jonkun joka ajelee. En koskaan pyytänyt. Omasta halustaan teki sen. Ajeli myös kainalot.Ne karvarinta miehet jotka mä tunnen ei ikimaailmassa aja niitä pois eikä varsinkaan jos nainen sitä pyytää/vaatii. Ne on niiden kruunu niinkuin hiukset naisille.
Karjalanpaistimakkarasoppa