En vieläAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30689374:Ootko saanut uuden lääkityksen :xmas:
No me voidaan kuvailla ja lähettää sit sulle!täältä sairastuvalta ei jouda mihkään varmaan koko "talviloman" kuluessa
Ei!Jouni Aslak viisuihin?
Toivotaan että pian saisit :hug:.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30689389:En vielä
Kuvii odotellesNo me voidaan kuvailla ja lähettää sit sulle!
Ja sit kaikilla ois miun kuvat :ONo me voidaan kuvailla ja lähettää sit sulle!
Samaa mieltä, mutta en usko heidän voittoon. Tähän mennessä kaikkien lavaesitys ollut jotenkin kammottavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30689401:Ei!
Kyl tän pitää päästä viisuihin
[video=youtube;zEiM6l5meQI]https://www.youtube.com/watch?v=zEiM6l5meQI[/video]
Peesi!Samaa mieltä, mutta en usko heidän voittoon. Tähän mennessä kaikkien lavaesitys ollut jotenkin kammottavaa.
No sähän oot kuvaannollinen, niin ei se haittaa! (kirjotetaanko se noin? )Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30689408:Ja sit kaikilla ois miun kuvat :O
Vai kuvauksellinen .No sähän oot kuvaannollinen, niin ei se haittaa! (kirjotetaanko se noin? )
Kuvauksellinen! Se justAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30689420:Vai kuvauksellinen .
Joskin en nyt menisi liittämään tuota minnuun.
Kutsu tuli eilen kuitenkin bronkoskopiaanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30689404:Toivotaan että pian saisit :hug:.
Ei mahda olla kiva toimenpide : /Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30689428:Kutsu tuli eilen kuitenkin bronkoskopiaan
Juu, vaiks mua ei sytytä yhtään tuokaan kappale.. hienot tehosteet, siihen se sit jääkin.Angelo vois pärjätä myös.
Mun taas pitäis pikkuhiljaa varailla aikaa gastroskopiaan... on vaan hitusen myöhän.. vuoden tai pariAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30689428:Kutsu tuli eilen kuitenkin bronkoskopiaan
Hyrrr!!!!Mun valinta on Shava ja Ostarilla, iloinen ja menevä meininki.