Mut nyt massu on pullollaan ykkösolutta ja draculanamuja. Säästin siiderit huomiseksi.
Unille painun. Kivaa iltaa kaikille! :wave:
Unille painun. Kivaa iltaa kaikille! :wave:
Kirjoitusvirhe oli minulla täss anteeksi mutta korjasitkin sen jo itse.Juu. Ja nain toista. :saint:
Suu kiinni nainen:vampire:
Kiukkusen elikäs tehokkaan näköinen peli! Ristin jo sun uuden imurisi MadMaxiksiOstin tänään uuden imurin, se imee. 4,5/5. Ei tule täysiä, koska semmoinen 3 in 1 -pikkusuulakehärpäke on vammainen eikä salami maistu.
Ei oo tapana pitää suuta kiinniSuu kiinni nainen
= tään naisen tuntien on syytä sanoa että tää on vitsi!
Älä tinku suutu mulle
Oootki eka joka jotenkin ymmärtää vitsinEi oo tapana pitää suuta kiinni
Se on semmoinen ekoimuri. 700 wattia, mutta imuteho yhtä hyvä kuin entisellä 1800 watin imurilla. Lisäksi valmistuksessa on käytetty kierrätysmuovia (55 %).Kiukkusen elikäs tehokkaan näköinen peli! Ristin jo sun uuden imurisi MadMaxiksi
Se on sitä kevään tuloa tuo - sitä tekee mieli tehä pieniä piristäviä muutoksia.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30687361:Arvatkaas mitä muuten oon tehny!!
Leikkautin hiukseni! Nyt kyl tuntuu lyhkäsiltä, ennen oli kuitenki yli puolen selän reippaasti ja nyt juuri ja juuri lapaluiden alle.. mut eiköhän nuo tuost taas kasva nopiaa
Oliko jotenkin yllätys ?Oootki eka joka jotenkin ymmärtää vitsin
Jopas on tehokkaaksi sitten laitettu! Oliko hinnalla pilattu, kärsiikö kysyä?Se on semmoinen ekoimuri. 700 wattia, mutta imuteho yhtä hyvä kuin entisellä 1800 watin imurilla. Lisäksi valmistuksessa on käytetty kierrätysmuovia (55 %).
Niin on.Aika hiljasta ottaen huomioon et on perjantai....
Noku kerkiä ku yv viesteihin pittää vastaillaAika hiljasta ottaen huomioon et on perjantai....
149 rahaa.Jopas on tehokkaaksi sitten laitettu! Oliko hinnalla pilattu, kärsiikö kysyä?