The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hyvältä vaikuttaa vaihtoehtosikin :p

Meillä ei oo lihamureketta ollu pitkään aikaan, eikä kyllä vähälle ajalle lihapullia/-piffejä, joten luulen että toi oman hävikkinsä kokee. Kunhan nyt muistan, että vaikka ite tykkään ja mies kans sinihomejuustosta, niin sitä ei sitten laiteta sinne murekkeen sisään, vaan ihan siististi sitten omaa satsia lautaselle erikseen.

Mutta - vielä mä nuo ipanat opetan juustojenkin saloihin :)
Mie oon onneksi saanut alamittaisen opetettua sinihomejuuston saloihin. Pizzan kautta taisi oppia, että herkkuahan tuo on :D.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30687232:
Mie oon onneksi saanut alamittaisen opetettua sinihomejuuston saloihin. Pizzan kautta taisi oppia, että herkkuahan tuo on :D.
Esikoinen on meillä jo taittumassa sinihomejuustoon - laitoin sitä makaronilaatikon sekaan - mutta sitten nämä kaksi muuta ovatkin asia erikseen :D

Se on jäätävän totista paikkaa, kun nämä tekevät sen havainnon, että - ei hiisi, äiti on ostanut tonne taas tota hometta! :D

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Esikoinen on meillä jo taittumassa sinihomejuustoon - laitoin sitä makaronilaatikon sekaan - mutta sitten nämä kaksi muuta ovatkin asia erikseen :D

Se on jäätävän totista paikkaa, kun nämä tekevät sen havainnon, että - ei hiisi, äiti on ostanut tonne taas tota hometta! :D
Meillä oli pitkään samaa sienien kanssa. Nyt on alkanut murtua sekin kammo. Huijasin kerran kastikkeeseen niin pieniksi paloiksi että meni vahingossa alas. Oli kuulemma hyvää :D.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30687250:
Meillä oli pitkään samaa sienien kanssa. Nyt on alkanut murtua sekin kammo. Huijasin kerran kastikkeeseen niin pieniksi paloiksi että meni vahingossa alas. Oli kuulemma hyvää :D.
Meijen tirpana syö sieniruokia ihan nuin vaan ja mä olen siitä haltioissani :).

Sen sijaan niitten suhteen olen toivoni heittänyt kun kyseessä on tämä äijäköörimme. Ei edes pitkällä tikulla eikä edes samassa huoneessakaan :D

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30687257:
Jotain häröä tässä palstassa nyt on. Äsken tuo Tinkun uskon kyllä viesti oli ennen CDG: n viestiä ja nyt ne onkin toistepäin :O.
Mulla menee välill' noi tän ketjun numeropalkit (siis 7944 jne) noiden vierellä olevien mainosten päälle. Ei oo aiemmin!

Tulipa mieleen kun muinon olin Teräsbetonin keikalla ja sit yks tuttu toisen bändin rumpli pyysi mut seurassaan (siis pukillehan se halusi) takahuoneeseen ja vannotti että mun pitää sit käyttäytyä (ihan kuin en muka aina!) ihmisiksi.

Lopputulos oli se, että mä raahasin hyvin humalaisen ilmaisia juomia nauttineen rumpalipojan kotiinsa, ähelsin sen kylkiasentoon, peittelin ja vein vielä ämpärin viereen että kun tulee paha olo, on mihin yrjötä ja jatkoin seuraavaan baariin.

Miehet!

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Tulipa mieleen kun muinon olin Teräsbetonin keikalla ja sit yks tuttu toisen bändin rumpli pyysi mut seurassaan (siis pukillehan se halusi) takahuoneeseen ja vannotti että mun pitää sit käyttäytyä (ihan kuin en muka aina!) ihmisiksi.

Lopputulos oli se, että mä raahasin hyvin humalaisen ilmaisia juomia nauttineen rumpalipojan kotiinsa, ähelsin sen kylkiasentoon, peittelin ja vein vielä ämpärin viereen että kun tulee paha olo, on mihin yrjötä ja jatkoin seuraavaan baariin.

Miehet!
Näit yhden.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä