Päästiin ainakin suurin osa. Joskus kauan sitten teki mulle samaa.Joo,ainakin nyt. Mut en pääse edelleenkään tolle edelliselle sivulle. Pääsittekö te muut?
Päästiin ainakin suurin osa. Joskus kauan sitten teki mulle samaa.Joo,ainakin nyt. Mut en pääse edelleenkään tolle edelliselle sivulle. Pääsittekö te muut?
Niin miekin.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30687217:Mä pääsen mihin mä vaan haluun
Ootte puhuneet mun selän takana ja siksi en pääse sinne :stick:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30687218:Kyllä mä ainakin pääsin. Onpa kummallista :O
Mie oon onneksi saanut alamittaisen opetettua sinihomejuuston saloihin. Pizzan kautta taisi oppia, että herkkuahan tuo on .Hyvältä vaikuttaa vaihtoehtosikin
Meillä ei oo lihamureketta ollu pitkään aikaan, eikä kyllä vähälle ajalle lihapullia/-piffejä, joten luulen että toi oman hävikkinsä kokee. Kunhan nyt muistan, että vaikka ite tykkään ja mies kans sinihomejuustosta, niin sitä ei sitten laiteta sinne murekkeen sisään, vaan ihan siististi sitten omaa satsia lautaselle erikseen.
Mutta - vielä mä nuo ipanat opetan juustojenkin saloihin
Vastaha mä tänne tulin :kiss:Ootte puhuneet mun selän takana ja siksi en pääse sinne :stick:
Tottakai. Siis mut kun en itsekkään päässyt tänne vähän aikaa siten. Mut siis joo ne muutOotte puhuneet mun selän takana ja siksi en pääse sinne :stick:
Esikoinen on meillä jo taittumassa sinihomejuustoon - laitoin sitä makaronilaatikon sekaan - mutta sitten nämä kaksi muuta ovatkin asia erikseenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30687232:Mie oon onneksi saanut alamittaisen opetettua sinihomejuuston saloihin. Pizzan kautta taisi oppia, että herkkuahan tuo on .
Meillä oli pitkään samaa sienien kanssa. Nyt on alkanut murtua sekin kammo. Huijasin kerran kastikkeeseen niin pieniksi paloiksi että meni vahingossa alas. Oli kuulemma hyvää .Esikoinen on meillä jo taittumassa sinihomejuustoon - laitoin sitä makaronilaatikon sekaan - mutta sitten nämä kaksi muuta ovatkin asia erikseen
Se on jäätävän totista paikkaa, kun nämä tekevät sen havainnon, että - ei hiisi, äiti on ostanut tonne taas tota hometta!
Uskon kylläAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30687238:Vastaha mä tulin :kiss:
Meijen tirpana syö sieniruokia ihan nuin vaan ja mä olen siitä haltioissani .Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30687250:Meillä oli pitkään samaa sienien kanssa. Nyt on alkanut murtua sekin kammo. Huijasin kerran kastikkeeseen niin pieniksi paloiksi että meni vahingossa alas. Oli kuulemma hyvää .
Mun kohdalla taitas olla toisin päin. :xmas:Tämmösiä hakusessa Löytysko?
[video=youtube;thcVdvDl3GI]https://www.youtube.com/watch?v=thcVdvDl3GI[/video]
No ei tietes nuin itte tiijätte hä!
Mulla menee välill' noi tän ketjun numeropalkit (siis 7944 jne) noiden vierellä olevien mainosten päälle. Ei oo aiemmin!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30687257:Jotain häröä tässä palstassa nyt on. Äsken tuo Tinkun uskon kyllä viesti oli ennen CDG: n viestiä ja nyt ne onkin toistepäin :O.
Outoa :OMulla menee välill' noi tän ketjun numeropalkit (siis 7944 jne) noiden vierellä olevien mainosten päälle. Ei oo aiemmin!
Mä en oo huomannut mittää.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30687257:Jotain häröä tässä palstassa nyt on. Äsken tuo Tinkun uskon kyllä viesti oli ennen CDG: n viestiä ja nyt ne onkin toistepäin :O.
No huh huh.. pöh ja pah..Mä en jaksa kuunella tota viitin orjatarta niin en tiedä mistä se kertoo...mut jos hinnasta sovitaan niin kaikki on neuvoteltaessa
Näit yhden.Tulipa mieleen kun muinon olin Teräsbetonin keikalla ja sit yks tuttu toisen bändin rumpli pyysi mut seurassaan (siis pukillehan se halusi) takahuoneeseen ja vannotti että mun pitää sit käyttäytyä (ihan kuin en muka aina!) ihmisiksi.
Lopputulos oli se, että mä raahasin hyvin humalaisen ilmaisia juomia nauttineen rumpalipojan kotiinsa, ähelsin sen kylkiasentoon, peittelin ja vein vielä ämpärin viereen että kun tulee paha olo, on mihin yrjötä ja jatkoin seuraavaan baariin.
Miehet!
Juu. Ja nain toista. :saint:Näit yhden.
:vampire:No huh huh.. pöh ja pah..
Se on vain musiikkikappale