Mamut saavat kuukaudessa jopa 3562€ puhtaan käteen, tekemättä yhtän mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KelaGoldCard
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="abcde";30684446]Mielestäni meidän tulee suojella heikkoja ja puolustuskyvyttömiä.[/QUOTE]

Olen samaa mieltä, mutta ei ole järkevää ehdoin tahdoin kasvattaa sitä joukkoa.

Olen samaa mieltä, mutta ei ole järkevää ehdoin tahdoin kasvattaa sitä joukkoa.

Jos jostain haluat, niin vanhuksista. Heillä on ollut aikaa vaikuttaa tulevaisuuteensa kerryttämällä omaisuutta tai hankkimalla lapsia huolehtimaan. Lapset taas ovat täysin kykenemättömiä vaikuttamaan, heillä ei ole ollut mitään valintaa.

Ennemmin vaikka pakkosterilisoinnit kuin lapsilta säästäminen.

Anna kun arvaan, mielestäsi sen varmasti näkee väristä, kuka on sellainen ja tällainen, eikö? Esim valkoinen amerikkalainen työnvieroksuja saisi sinulta lämpimän vastaanoton, mutta musta ranskalainen kiinteistönvälittäjä ei olisi tervetullut.

Kyllä sinunlaisesi tiedetään.

Rehellisiä ollaksemme, niin kyllähän sen näkee että kumpi maahantulleista työllistyy: a. lukutaidoton paimen Afrikasta vai b. tietoliikenneinsinööri Ruotsista.

Mutta jotta emme tee oletuksia "naamataulun" perusteella, niin kaikille toki samat säännöt: saat muuttaa Suomeen työn perässä. Jos sulla on täällä työpaikka valmiina, niin ole karjapaimen tai astronautti, ihan sama. Ja jos tulet ilman työpaikkaa, niin olet ainakin sosiaaliverkon ulkopuolella. Jos sosiaalitukia ei makseta, niin ruotsalainen tietoliikenneinsinööri voisi silti jopa tulla, koska tietää työllistyvänsä. Karjapaimenella ei tosin rahat riitä edes *ttu lentolippuun, kun sekin pitäisi jo biffata.

Alkuperäinen kirjoittaja aivot käyttöön;30684542:
Rehellisiä ollaksemme, niin kyllähän sen näkee että kumpi maahantulleista työllistyy: a. lukutaidoton paimen Afrikasta vai b. tietoliikenneinsinööri Ruotsista.

Mutta jotta emme tee oletuksia "naamataulun" perusteella, niin kaikille toki samat säännöt: saat muuttaa Suomeen työn perässä. Jos sulla on täällä työpaikka valmiina, niin ole karjapaimen tai astronautti, ihan sama. Ja jos tulet ilman työpaikkaa, niin olet ainakin sosiaaliverkon ulkopuolella. Jos sosiaalitukia ei makseta, niin ruotsalainen tietoliikenneinsinööri voisi silti jopa tulla, koska tietää työllistyvänsä. Karjapaimenella ei tosin rahat riitä edes *ttu lentolippuun, kun sekin pitäisi jo biffata.

Ei noin helpolla. Työpaikan täytyisi olla sellainen johon ei löydy suomalaista tekijää. Tarvehankinta noissa asioissa.

Pakolaiset yhä erikseen, niille on eri säännöt.

Anna kun arvaan, mielestäsi sen varmasti näkee väristä, kuka on sellainen ja tällainen, eikö? Esim valkoinen amerikkalainen työnvieroksuja saisi sinulta lämpimän vastaanoton, mutta musta ranskalainen kiinteistönvälittäjä ei olisi tervetullut.

Kyllä sinunlaisesi tiedetään.

Näyttää enemmänkin siltä, että sinä et tiedä minunlaisestani sitten yhtään mitään. Mua ei ihan justiinsa ihonväri kiinnosta. Jos joku on kusipää, niin se on kusipää, eikä siinä auta, vaikka se olisi vihreä.

Tosiasia on että kaikilla asioilla on aina hyvät ja huonot puolensa, ja jos sinulle Suomen turvaverkko tuottaa tuskaa muutaman kupparin takia, ole hyvä ja etsi sellainen maa jossa ei ole yhtäkään kupparia.
Taidat olla romantikko haahuilija. Ihmiset ovat mitä ovat, mutta heikommassa asemassa olevia ei jätetä oman onnen nojaan katuojaan, kyllä jämpti on näin.

????
Muutama kuppari?
Nähdäkseni mä en ole valittanut suomen oloista, enkä siitä, että täällä on ihmisille jonkinlainen turvaverkko. Enkä ole missään vaiheessa sanonut, että jengi pitäisi jättää katuojaan seliviytymään. Mä en vaan pidä kiittämättömistä kuppareista. Mun nähdäkseni mulla on siihen oikeus. Eikä siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä, että mä moista toimintaa röyhkeänä. Etkö sinä pidä?

Kuka päättää koulutuksesta, mitä lapsukaisille opetetaan? Opetussuunnitelmissa täytyy olla meneillään melkoinen harhautus nyt, kun tuon tulee:

"Korhonen jatkaa blogissaan: Helmikuussa 2013 joku oli perustanut PRO huippuvalmennuksen, jonka postiosoite on Ilmalankadulla Pasilassa. En vieläkään tiedä näiden yritysten mahdollista yhteyttä. Onko niillä yhteyttä ja jos, niin millainen?

– Kuten olen julkisuudessa sanonut, myin yritykseni valmennuskurssiliiketoiminnan kuukautta ennen Kallion kirkkoherran viran vastaanottamista kilpailevalle yritykselle. Kyseessä oleva yritys on heidän perustamansa tytäryhtiö, joka on perustettu jatkamaan valmennuskurssiliiketoimintaa. Minulla ei ole eikä ole ollut mitään tekemistä heidän liiketoimintansa tai heidän tytäryhtiöidensä kanssa koskaan."

Kukaan ei halua nähdä asiaa tuolta kantilta?

Kuten tuossa sanotaan, kuka tahansa, miksi kansalaisuuden saanut mamu olisi poikkeus?

Lapsilisää tuossa oli jo 1400 euroa, jonka saa tuloista riippumatta. Voisi kysyä, onko oikein että yli 20.000 euron kuukausituloilla saa vielä päälle yli tonnin kuussa lapsilisiä? (Tässä lapsilisät voidaan katsoa verohelpotukseksi, joten mielestäni on oikein.)

Haluaisiko ap kenties supistaa toimeentulotuen normia lapsiperheiltä? Antaisit lasten kärsiä?
Onneksi kovin moni ei ole niin aivoton, että rustaa 9 lasta, vaikka ei ole varaa yhtäkään elättää.

Myönnä pois, että suuret ikäluokat luotiin lapsilisien myötä. Kai sillä kuviteltiin saavan hiljaiseksi samana vuonna voimalaitoksella padotut joet, kun kala ei uinut enää keittopatoihin ollenkaan? Ei se voi olla sattumaa...
Kyllähän suomessa on jo ennen suurten ikäluokkien syntymää maksettu "lapsilisää" erilaisissa muodoissa (perhelisä tmv). Ja syntyvyys nousi ennen nykymuotoisen lapsilisän lakiin tulemista.

Myönnä pois, että suuret ikäluokat luotiin lapsilisien myötä. Kai sillä kuviteltiin saavan hiljaiseksi samana vuonna voimalaitoksella padotut joet, kun kala ei uinut enää keittopatoihin ollenkaan? Ei se voi olla sattumaa...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Vesivoimalat_Suomessa

Nälkä on ollut monessa mökissä eikä vesiä pitkin ole enää voinut kulkea. Hevosia ei ole ollut kaikilla jne. Missä muualla maailmassa samaan aikaan olisi ollut...?

Yhteistyössä