minäkin usein lauantaiaamuisin sairastaessa kaipaisin mäkkiateriaa. ei sitä vaan ikinä tule. joutuu tyytyyn nyhtöpossuburgereihin tai pekoniin ja muniin.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30677267:Meil tytär halus kipeenä ollessaan mäkki-aterian.. joten hain sen hälle. Muuten kovasti meil iskus erilaiset kiisselit, jos lapset sairastaa.
mäNo kuka sua ei yrittäis(?)
No eikai se mitään estä...En mää ainakaan, se asuu ihan liian pohjosessa!
Mä laittelen huomen perus possun palapaistii ja siihen kylkeen muusii ja porkkanaraastet+ kurkkuu ja kirsikkatomaatteja puolitettuna+ olympia juustopippurikastiketta. Jälkkäriks sit ois sitä almondyn kakkuu kahvin kera.Samaa pohdiskelen täällä itekin..eikä nämä hyväkkäät mokomat osanneet edes antaa mulle minkään valtakunnan vihjettä kun kyselin.
Vissiin pureskellaan kynsiä sitten :snotty:...
voisin kyllä muuttaa etelämmäs :saint:En mää ainakaan, se asuu ihan liian pohjosessa!
no hiivatti, jotain tommosta määki koetanAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30677280:Mä laittelen huomen perus possun palapaistii ja siihen kylkeen muusii ja porkkanaraastet+ kurkkuu ja kirsikkatomaatteja puolitettuna+ olympia juustopippurikastiketta. Jälkkäriks sit ois sitä almondyn kakkuu kahvin kera.
Ei kannata, täälä ole ees kelekkakelejä kunnolla eikä pysty kykeneen kuivialihoja roikuttaan kun mätänesivät. Niin ja annas helevetti olla jos hirvikivääriä takapihalla tarkkuutat niin semmonen vitunmoinen haloo nyt siitäkin!voisin kyllä muuttaa etelämmäs :saint:
Tänään hain lasten kotiinpaluuta varten aineksia ja hedelmii, niin kauppaan uppos 102.. vaiks yritti ostaa ihan perusjuttuja..no hiivatti, jotain tommosta määki koetan
tuossa on kyllä hyvvää pointtiaEi kannata, täälä ole ees kelekkakelejä kunnolla eikä pysty kykeneen kuivialihoja roikuttaan kun mätänesivät. Niin ja annas helevetti olla jos hirvikivääriä takapihalla tarkkuutat niin semmonen vitunmoinen haloo nyt siitäkin!
Pysy sielä missä ihimisen on hyvä olla
Mä ehkä viel muutan etelään takasin.. näin jo untakin siitä... kaipaan kotikonnuille fiskarssin ihaniin maisemiin.. vaiks unes kahlasin lumes pojon s-marketillaEi kannata, täälä ole ees kelekkakelejä kunnolla eikä pysty kykeneen kuivialihoja roikuttaan kun mätänesivät. Niin ja annas helevetti olla jos hirvikivääriä takapihalla tarkkuutat niin semmonen vitunmoinen haloo nyt siitäkin!
Pysy sielä missä ihimisen on hyvä olla
on täällä etelässäkin vielä kyliä missä saa aseitaan kohistella ja siinä sivussa pudottaa peuran tai pari.tuossa on kyllä hyvvää pointtia
tosin ei tässä okt alueellakaan kestä alkaa Mauserin tähtäimiä tarkistaan
...mmmm ...kiitos, kun loihdit niin hienon ja ennakoivan makuelämyksen että mä taijan huomenissa loihtia meille jotain vastaavaa, kunhan olen saanut kaupassa käydyksi... Syövätpä ipanat sitten mitä syövät, niin tarjottu ainakin on ja hyvääAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30677280:Mä laittelen huomen perus possun palapaistii ja siihen kylkeen muusii ja porkkanaraastet+ kurkkuu ja kirsikkatomaatteja puolitettuna+ olympia juustopippurikastiketta. Jälkkäriks sit ois sitä almondyn kakkuu kahvin kera.
se viskarssi on kyllä meleko sievää maisemaaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30677291:Mä ehkä viel muutan etelään takasin.. näin jo untakin siitä... kaipaan kotikonnuille fiskarssin ihaniin maisemiin.. vaiks unes kahlasin lumes pojon s-marketilla
Sielläpäin on kyllä kaunista. -Etenkin kesällä!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30677291:Mä ehkä viel muutan etelään takasin.. näin jo untakin siitä... kaipaan kotikonnuille fiskarssin ihaniin maisemiin.. vaiks unes kahlasin lumes pojon s-marketilla
Ne peurarallit!!! Lapsuudes siis... Slickossa... ja Åminnen golfratojen finaalit, saati vappukokot!! Ikävä takas :heart:on täällä etelässäkin vielä kyliä missä saa aseitaan kohistella ja siinä sivussa pudottaa peuran tai pari.
Voiski taas joku kerta facessa kysyä mtä sille kuuluu.Mä kanssa. Tänne, onneksi muualla välillä törmää. (siis Morriganiin)
eläpä mittään, yks viikko vielä ja sitte on talvilomaJaahans,se olis kai mentävä nukkumaan...kyllä ei yhtään huvittais mennä huomenna tai koko viikkona töihin,ei sitten niin yhtään
Ja talvisin, ne puiset valkoset joen ylittämät sillat, kuuraset puut, halkoo läpi vanhaa tulilinjaa ja ruukkii.. mun kävelykatuu.. ja ne mäet... tupa kukkulan päällä ja laskettiin mäkee alas rantaan.. kilometrin matkaa oli rantaan.. montaa kertaa ei jaksanu kyl kiivetä ja laskee mäkee alas, ees aikuisena..Sielläpäin on kyllä kaunista. -Etenkin kesällä!
täällä ei oo peuroja, poroja vaanAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30677303:Ne peurarallit!!! Lapsuudes siis... Slickossa... ja Åminnen golfratojen finaalit, saati vappukokot!! Ikävä takas :heart:
SeuranpetturiJaahans,se olis kai mentävä nukkumaan...kyllä ei yhtään huvittais mennä huomenna tai koko viikkona töihin,ei sitten niin yhtään
Porokin on kyl loistavaa.. riistana siistäällä ei oo peuroja, poroja vaan
niitä ei taho kestää puottaa, ainaskaan paljoa
Öitä ja uudelleen tsih! =)Jaahans,se olis kai mentävä nukkumaan...kyllä ei yhtään huvittais mennä huomenna tai koko viikkona töihin,ei sitten niin yhtään