The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
meikäläisessä on sen verran sodassa vapaaehtoisesta kersantiksi ylenneen verta että kakaroiden on turha alkaa mun kanssa

mutta ymmärrän hyvin että äideillä on haasteita varsinkaan jos isästä ei ole apuja

Kyllä mä puutaheinää saan sanottua mutta kun pitäs saada tietty lause suusta ulos niin ...en mä saa suuta auki ja kun yritän niin rupeen mumisee jotain ihan muuta.
Itelleen nauramisen taito on yksi vaikeimmista taidoista mutta se on semmoinen suotava taito oppia...helpottaa tilanteita meinaa kummasti!

Mä olen irl loistava päästämään sammakoita suustani, miten lie osaavatkaan aina tulla "oikeeseen" aikaan ilmoille mun mitään tajuamatta :snotty:...mikä tietenkin sitten aiheuttaa toisinaan tilanteita ja selvittelyjä...ja toisinaan - onneksi! - myös ihan hervottomia naurunräkätyskohtauksia.

Mä en esim. tykkää pitää puheita. Olen vajaavainen mm. siinäkin taidossa. Mutta mulle kehiteltiin muutama vuosi sitten semmonen tilanne, että enhän mä voinut siitä kieltäytyä.

Ihan paskanjäykkänä olin. Totaali jäässä.

Ei se kuulema sitten ulkopuolelle näkynyt. Ja puheeni oli ollut sujuva, hauska, koskettava...eli porukka oli nauranut ja kyynelehtinyt ja taputtanutkin, asioita mistä mulla ei ole tänäpäivänäkään mitään hajua. Mä en koko tapahtuman jälkeen muistanut edes että mitä ihmettä lienee olen mennyt hölisemäänkään.

Ehkä ihan hyväkin :D

Ja ihan kaikki mokailee :).

meikäläinen on saanu avattua yhen ainoan kerran suunsa tiukassa paikassa

sillä oon pärjänny, ainaski tähän asti
Must on kuoriutunu nykyään aika mulkku akaksi.. sanon kaiken heti, enkä varottele.. tietyl tapaa koen sen plussanakin, mut tietyl tapaa rasite. Edelleen silti mus löytyy se hiirulainen... harvemmin vaan nykyää näköpiiris. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30677088:
Sen verran pelkään avioitumista, ettei enää koskaan... hrrrr! Kerta piisas ja siit en saanu ku kasan huonoo oloo ja nyrkkii vaiks kävi vaan kaupas.
ei tuo ole avioitumista, tuo on kusipäihin sekaantumista.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä