Siin ois lager! Kerro toki jos lisää tarviit 8 viel oottelee kaapissaKyllä kiitos!
Oho, miten mä tosta tykkäsin, en ees katsonut koko näyttöä .
Mä tykkään tosta biisistä,soittelen sitä aika usein...itelleniOho, miten mä tosta tykkäsin, en ees katsonut koko näyttöä .
Minäkin jään sanattomaksi just silloin kun tarttis saada turpavärkkinsä auki. Siis just silloin kun edessä on nainen joka olisi kaiken sen arvoinen mitä koskaan keksin sanoa.mullakin on käynyt joskus noin. siis noin 35 viimeistä vuotta.
Itelleen nauramisen taito on yksi vaikeimmista taidoista mutta se on semmoinen suotava taito oppia...helpottaa tilanteita meinaa kummasti!Kyllä mä puutaheinää saan sanottua mutta kun pitäs saada tietty lause suusta ulos niin ...en mä saa suuta auki ja kun yritän niin rupeen mumisee jotain ihan muuta.
Must on kuoriutunu nykyään aika mulkku akaksi.. sanon kaiken heti, enkä varottele.. tietyl tapaa koen sen plussanakin, mut tietyl tapaa rasite. Edelleen silti mus löytyy se hiirulainen... harvemmin vaan nykyää näköpiiris. :ashamed:meikäläinen on saanu avattua yhen ainoan kerran suunsa tiukassa paikassa
sillä oon pärjänny, ainaski tähän asti
Toi taito mulla on ihan syntymälahja.meikäläinen on saanu avattua suunsa väärässä paikassa
Sanoitko "tahdon"?meikäläinen on saanu avattua yhen ainoan kerran suunsa tiukassa paikassa
sillä oon pärjänny, ainaski tähän asti
se ei ollu olleskaan tiukka paikka eli en meinaa sitä vaan tapahtumia 7 vuotta aikaisemminSanoitko "tahdon"?
Eli oikeesti et tahtonu, mutta joo joo kyllä kulta, tuli jo luonnostaan :xmas:se ei ollu olleskaan tiukka paikka eli en meinaa sitä vaan tapahtumia 7 vuotta aikaisemmin
Tota ny ei kukaan urosotus pelkää, toi on enempi naisten juttu.Sanoitko "tahdon"?
Eli oikeesti et tahtonu, mutta joo joo kyllä kulta, tuli jo luonnostaan :xmas:
Sen verran pelkään avioitumista, ettei enää koskaan... hrrrr! Kerta piisas ja siit en saanu ku kasan huonoo oloo ja nyrkkii vaiks kävi vaan kaupas.Tota ny ei kukaan urosotus pelkää, toi on enempi naisten juttu.
Näinpä. Mä oon ainakin mieluummin hiljaa kuin puhun . Hyvin voisin olla koko päivän puhumatta jos ei tarvis, eikä haittais yhtään.mitä sitä suutansa turhaan aukoo. ötökät vaan nieluun lentelee. avataan suu silloin kun on asiaa.
Mä puhun taas paljon paskaa, ihan niitä näitä... nauretaan sit miehen kans yhes.. onneks tuo on samanluontonen ku minäkin.. pääsee helpommallamitä sitä suutansa turhaan aukoo. ötökät vaan nieluun lentelee. avataan suu silloin kun on asiaa.
No sehän se kun olis asiaa ja ei prkl suu aukee.mitä sitä suutansa turhaan aukoo. ötökät vaan nieluun lentelee. avataan suu silloin kun on asiaa.
ei tuo ole avioitumista, tuo on kusipäihin sekaantumista.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30677088:Sen verran pelkään avioitumista, ettei enää koskaan... hrrrr! Kerta piisas ja siit en saanu ku kasan huonoo oloo ja nyrkkii vaiks kävi vaan kaupas.