Tervehdys :wave:Heiii Poika :wave:
Tervehdys :wave:Heiii Poika :wave:
vanhanaikasaen kasvatuksen saaneena sanoisin et kaipais muutakin vyötä kun turvavyötä. tämähän ei toki nykyään käy niin sun pitää vaan torua varovasti............ voi jeesus. Siis mun lapseni murisee ja räkii vastaantulijoille??? Karkas kaupassakin vaan kerran, onneks rattaissa on turvavyöt.
10698589 10204415538684509 2801402950061903764 n
kai sitä nyt jokin kiinnostaa? muutkin kun pelit.Ai niin ja mitä tulevalle 13vee pojalle lahjaks? Jouluks ostin lahjakortin pelikauppaan joten sellasta ei viitti.Urheilujutut ei kiinnosta eikä oikeen mitkään muutkaan jutut.
Kysy pojalta tai vanhemmilta?Ai niin ja mitä tulevalle 13vee pojalle lahjaks? Jouluks ostin lahjakortin pelikauppaan joten sellasta ei viitti.Urheilujutut ei kiinnosta eikä oikeen mitkään muutkaan jutut.
Tuo ainekset ja vahdi mun lasta, niin it's a deal.Oi hitsi kun se tahmanen suklaakakku nyt kummittelee mun mielessä kokoajan! Ei kukaan leipois sellasta nyt heti ja tois mulle Kylmä maito ja tahmakakku
Mutakakkuko? Se on kyl hyvääOi hitsi kun se tahmanen suklaakakku nyt kummittelee mun mielessä kokoajan! Ei kukaan leipois sellasta nyt heti ja tois mulle Kylmä maito ja tahmakakku
huonot lääkärit.Miten nuo suomalaiset ei pysy millään muiden vauhdissa mukana??
No eipä oikeen kiinnosta kun kaiket ajat jos ei koulus ole niin istuu pelaamassa.kai sitä nyt jokin kiinnostaa? muutkin kun pelit.
On kysytty mut vastaus on en mä tiedä tai ei sille mitään tarvii.Kysy pojalta tai vanhemmilta?
Hirveen hankala tuon ikäselle on alkaa ostamaan jos ei varmuudella tiedä et mistä tykkää.
en mä tiedä mitä se on mut haluun vaan tahmastaMutakakkuko? Se on kyl hyvää
Mä söin mäkkii ja kohta varmaan pitänee tehä muutama olympialla höystettyy leipästä. Pakkases ois kyl jälkkäriäkin... 1000g almondyn kakku.. mut ootellaan lapsii kotiin ja sit saavat he tuhota sen loman kunniaksi.Tänään tinkulassa tarjolla itse tehtyi lihapullia laiskasti uunissa tehtynä ja valmiita lohkoperunoita. Kyllä niillä nyt nälkä varmasti lähtee.
Minäpä tuun joku kerta ja tuon ainekset mukana.Tänään ei kannata enää lähteä.Tuo ainekset ja vahdi mun lasta, niin it's a deal.
Juu, ei ole olemassa liian rumia naisia, on vain liian vähän viinaaJuomiseen on yks hiton hyvä tekosyy.
Se tekee naisista kauniita.
Näkisitpä vaan millanen kauhee pirulainen siitä on tullu :kieh:Minäpä tuun joku kerta ja tuon ainekset mukana.Tänään ei kannata enää lähteä.
Ja voin kyllä puolikkaan kanssa leikkiä niin saat sitten leipoa rauhassa. Puolikas on kiva pikkupuolikas. Vaikka susta ei just nyt siltä varmaan tunnu
Tarvii tosiaan tulla sit tsekkaa nykytilanne...mut seuraavat kaks viikonloppua ainakin on kiinni niin ei pysty tuomaan kakkutarvikkeita.Näkisitpä vaan millanen kauhee pirulainen siitä on tullu :kieh:
Enää reilu 14 vuotta, et saan potkia sen pihalle.......
Mitä mä just luin?Pulla uunissa.:xmas:
Näkyjä.Mitä mä just luin?
Näyt on ihan tervetulleita, jos ne eivät ole liskoja, pieniä vihreitä miehiä tai vaaleanpunainen elefanttiarmeija.Näkyjä.