Ihana hiljaisuus, mölyapinat lähti retkelle. Kohta sarjakuvat esille ja lukemaan.
:/ No eipä oo kyllä kauheen mukavan kuuloista. Mä tosi harvoin syön muutenkaan mitään lääkkeitä, nyt sitte arvon tässä ku ei tavallinen panadol auta mitään, codit laittaa pään niin sekasin, etten kykene olee lasten kanssa. Buranaa mulla ois reseptillä tossa, mutta täällä ei oo apteekki auki. Huomiseen siis pitänee kärvistellä, ellei sit lähe käymään jossain lähikunnassa, missä ois apteekki auki. Mutta auttaako nekään, niin se on sitte asia erikseen, ku eilenki aamulla sain kaks panacodia ja oxynormia, autto sen muutaman tunnin. Ehkä tää tästä levolla sitte vaan. mulla on nyt koko ens viikko vielä saikkua, ku töissä tarvis nostella niitä lavoja, nii lääkäri totes heti, että ei tuu kuuloonkaan.Itsellä on kaikkien muiden ominaisuuksien lisäksi parin vuoden takaa peräisin oleva alaselän prolapsi eli just sellainen välilevyvaiva. Sattuu niin saat..sti edelleen. Rasituksen jälkeen kipu leikkaa joskus jalat alta. Jos syöt vahvoja särkylääkkeitä, niin suoli ärtyy. Kiva kierre tässä. Ainoa mikä oikeesti jeesaa on naprapaatti. Ensi viikolla käyn fysiatrilla puhumassa taas selkävaivoista. Jospa saisi jonkun kevyen suoliystävällisen lääkityksen. Myös sisuskalut voi painaa jotain hermoa sillä alueella synnytyksen jälkeen. Itsellä kohtu ja endometrioosi oli osasyynä koviin kipuihin.
...nääh, aika surkeen näköistä hommaa, kun eihän tuossa ollut näemmä ollenkaan haastetta eikä mitään jännäkakkamomenttia ja yllätyshuippua vaikka äkillisen hutiviillon muodossa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30676106:Ette kuiteskaa osais
https://www.youtube.com/watch?v=B6YhaOXGsTk#t=70
Uskoisin, että sormenne olisi verillä jos kokeilisitte tuon videon leikkaushommelia
No voi :hug: Aika väsyneen näköset onkii kyllä silmät sulla : /
Joo, tsuferaffi tosiaan näyttäis nyt olevan kauneusunien tarpeessa.No voi :hug: Aika väsyneen näköset onkii kyllä silmät sulla : /
Mää yritin kolmesti ottaa nokosia, mut sit alko huuliharppu soimaan, ja kaikki käden ulottuvilla olevat esineet kissan leluista kaukosäätimiin alko lentelemään mua päin jne jne.Joo, tsuferaffi tosiaan näyttäis nyt olevan kauneusunien tarpeessa.
Miksei kehtaisi tsihauttaa. Samaa juomaa se on kun lauantainakin.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30676414:Päivää :wave:
Mitähän sitä keksiis kun sais viel huomiseen asti olla itekseen?? Just söin noutoruokaa ja siivoillu.. olutta kyl ois vielä 12 jäljellä, mut en tiiä kehtaako näin sunnuntaina vetästä ja sihautella.
Oli kyl niin loistokas viikonloppu muuten. Eilen tuli köllittyä koko päivä sängys tai sohvalla vierekkäin töllön ees ja naureskeltua kaikelle.
Juu, niinhän se on. Nuo jäi perjantailta, eilen kiinnostanu juoda mitään vettä väkevämpääMiksei kehtaisi tsihauttaa. Samaa juomaa se on kun lauantainakin.
perjantain oluita tässäkin siivouksen lomassa maistellaan.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30676425:Juu, niinhän se on. Nuo jäi perjantailta, eilen kiinnostanu juoda mitään vettä väkevämpää
No hittolainen, kai sitä sitten itekin voi sen yhen sihauttaa ja kattois sit jaksaako enempää ees ottaaperjantain oluita tässäkin siivouksen lomassa maistellaan.
Juomiseen on yks hiton hyvä tekosyy.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30676440:No hittolainen, kai sitä sitten itekin voi sen yhen sihauttaa ja kattois sit jaksaako enempää ees ottaa
Juomiseen on yks hiton hyvä tekosyy.
Se tekee naisista kauniita.
Siis ei se, jos naiset itse juovat.