The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Itsellä on kaikkien muiden ominaisuuksien lisäksi parin vuoden takaa peräisin oleva alaselän prolapsi eli just sellainen välilevyvaiva. Sattuu niin saat..sti edelleen. Rasituksen jälkeen kipu leikkaa joskus jalat alta. Jos syöt vahvoja särkylääkkeitä, niin suoli ärtyy. Kiva kierre tässä. Ainoa mikä oikeesti jeesaa on naprapaatti. Ensi viikolla käyn fysiatrilla puhumassa taas selkävaivoista. Jospa saisi jonkun kevyen suoliystävällisen lääkityksen. Myös sisuskalut voi painaa jotain hermoa sillä alueella synnytyksen jälkeen. Itsellä kohtu ja endometrioosi oli osasyynä koviin kipuihin.
:/ No eipä oo kyllä kauheen mukavan kuuloista. Mä tosi harvoin syön muutenkaan mitään lääkkeitä, nyt sitte arvon tässä ku ei tavallinen panadol auta mitään, codit laittaa pään niin sekasin, etten kykene olee lasten kanssa. Buranaa mulla ois reseptillä tossa, mutta täällä ei oo apteekki auki. Huomiseen siis pitänee kärvistellä, ellei sit lähe käymään jossain lähikunnassa, missä ois apteekki auki. Mutta auttaako nekään, niin se on sitte asia erikseen, ku eilenki aamulla sain kaks panacodia ja oxynormia, autto sen muutaman tunnin. Ehkä tää tästä levolla sitte vaan. mulla on nyt koko ens viikko vielä saikkua, ku töissä tarvis nostella niitä lavoja, nii lääkäri totes heti, että ei tuu kuuloonkaan.

Toivottavasti sä saat jotain helpotusta :hug:

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30676106:
Ette kuiteskaa osais

https://www.youtube.com/watch?v=B6YhaOXGsTk#t=70

Uskoisin, että sormenne olisi verillä jos kokeilisitte tuon videon leikkaushommelia
...nääh, aika surkeen näköistä hommaa, kun eihän tuossa ollut näemmä ollenkaan haastetta eikä mitään jännäkakkamomenttia ja yllätyshuippua vaikka äkillisen hutiviillon muodossa :xmas: :D

:snotty: - kuka lie katteellinen ronklaakaan näitä näppiksiä parhaillaan....:saint:

...sairaalloisen hyvvee päivää :wave:

On muutes tällä akandeeruksella nyt pääkkönen sen verran diudauhihityskunnossa, kun toi viime yö meni kupeksiessa...Örkki ei onneksi tullut enää kyläilemään *kopkop koputan varoiksi kuitenki, kun sitäkin tautia on näillä leveysasteilla liikkeessä* mutta tirpana rupeskin nostattamaan kuumetta yötä vasten ja houraili reippaanpuoleisesti.

Aamu oli "hilpeetä" mulla ja toisilla sitten - yllätys - ratkiriemukasta eli vaihteen vuoksi nämä kaksi potevaa ovat harvinaisen energisinä ja pirteinä, vaikka molemmat nyt hintsusti kuumeilevatkin.

Esikoiselle infottiin, että saapi luvan olla evakossa jos toisille osapuolille niin sopii, ja onneksi sopii :). Poika lähetti kyllä niin ihanan viestin, kun kuuli veljensäkin sairastuvan, että ihan oltiin miehen kanssa hyvinkin otettuna....

Mutta mä tämänkin pyhäpäivän saan iltaan asti väännettyä, tietty oon astetta hövelimmällä ja pöhkömmällä tuulella eli puhun torpassa sujuvasti puutaheinääpotaskaa :D...mutta loppujen lopuksi eipä se kauheesti normitilanteesta taida poiketa :snotty: :D

Jalkarättejä meinaa paiskoa ulkona ja tasaisen harmaata on mutta ei haittaa niin mitn kun sisätiloissa olla töllötellään :)

Päivää :wave:

Mitähän sitä keksiis kun sais viel huomiseen asti olla itekseen?? Just söin noutoruokaa ja siivoillu.. olutta kyl ois vielä 12 jäljellä, mut en tiiä kehtaako näin sunnuntaina vetästä ja sihautella.
Oli kyl niin loistokas viikonloppu muuten. Eilen tuli köllittyä koko päivä sängys tai sohvalla vierekkäin töllön ees ja naureskeltua kaikelle. :)

Joo, tsuferaffi tosiaan näyttäis nyt olevan kauneusunien tarpeessa.
Mää yritin kolmesti ottaa nokosia, mut sit alko huuliharppu soimaan, ja kaikki käden ulottuvilla olevat esineet kissan leluista kaukosäätimiin alko lentelemään mua päin jne jne.

Pitäis mebbä kauppaan, mutta ei kinostais sit yhtään raahata tota ämpärinpenikkaa matkassa, ki korvat ja käytöstavat on karannu käsikkäin johonki toiseen ulottuvuuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30676414:
Päivää :wave:

Mitähän sitä keksiis kun sais viel huomiseen asti olla itekseen?? Just söin noutoruokaa ja siivoillu.. olutta kyl ois vielä 12 jäljellä, mut en tiiä kehtaako näin sunnuntaina vetästä ja sihautella.
Oli kyl niin loistokas viikonloppu muuten. Eilen tuli köllittyä koko päivä sängys tai sohvalla vierekkäin töllön ees ja naureskeltua kaikelle. :)
Miksei kehtaisi tsihauttaa. Samaa juomaa se on kun lauantainakin.

Olihan tuolla ihan kiva olla ulkona mutta toi hiton loskapaska taas :kieh: Eikö nyt vois vaan olla joko pikkusen sitä lunta tai sitten ei ollenkaan ja olis kuivaa. Ärsyttää tollanen paska keli kun kengät menee ja housujen puntit.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä