Kun just tulin peittelemästä kahta prinsessaani niin en voi edes ymmärtää kysymystäsi :O:O Mitä varten niitä sit muka tehdään?
Kun just tulin peittelemästä kahta prinsessaani niin en voi edes ymmärtää kysymystäsi :O:O Mitä varten niitä sit muka tehdään?
:hug:...mennee sitten näemmä tämäkin yö valvoessa, voi örkki.
Ja pyhä yrjö.
Mun kaverin puolikkaasta on tullu ihme änkyrä, vaati jtn perusteluja käskyille. Siis mun käskyille perusteluja, olin aivan pöyristynyt.Yks kaveri väitti toissapäivänä, et vanhemmuudesta parasta on se, että saa komentaa. Mää ite olisin tyytyväisempi, jos mua toteltais ihan vaan ko pyydän
Tuliko yrjökin kylään :O....mennee sitten näemmä tämäkin yö valvoessa, voi örkki.
Ja pyhä yrjö.
Jääljellä on enää vanhemmat, ja sittenhän mister hot dogillakin olis kunnolla aikaa olla kotona perheen seurana. Asiathan ei oo siis ollenkaan hullummalla tolalla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30675412:Tuliko yrjökin kylään :O.
Jaksamisia kattilaan :hug:. Jos jotakin positiivista niin voiton puolella olette kun viimestä ipanaa taudilla koetellaan.
Mutta hotdog on mies. Ei olisi kylmäkatilla ollenkaan helppoa :kieh:.Jääljellä on enää vanhemmat, ja sittenhän mister hot dogillakin olis kunnolla aikaa olla kotona perheen seurana. Asiathan ei oo siis ollenkaan hullummalla tolalla :xmas:
Anteeks :ashamed:
Kylmis onkin nainen, ja sillä on luuta/kaulin käytettävissä :attn:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30675420:Mutta hotdog on mies. Ei olisi kylmäkatilla ollenkaan helppoa :kieh:.
No ei nyt aina, se että jollakulla on näin käynyt, niin ei varmastikkaan suurinta osaa lapsista ole tehty vahingossa.Oikee vastaus on kyllä; vahingossa.
Jos yrkkätauti vaivaa niin ne vois tarttee myös ämpärin :|Kylmis onkin nainen, ja sillä on luuta/kaulin käytettävissä :attn:
Ei osuisi yrjö kovin väärään kohteeseen :xmas:Jos yrkkätauti vaivaa niin ne vois tarttee myös ämpärin :|
Piä mukavaa :wave:Mä karkaan nyt. :wave:
:wave:Mä karkaan nyt. :wave:
Otetaas nyt esille sitä huumoria, eiks niin?No ei nyt aina, se että jollakulla on näin käynyt, niin ei varmastikkaan suurinta osaa lapsista ole tehty vahingossa.
Tattista ja isosti.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30675412:Tuliko yrjökin kylään :O.
Jaksamisia kattilaan :hug:. Jos jotakin positiivista niin voiton puolella olette kun viimestä ipanaa taudilla koetellaan.
Tässäpä vasta dilemma; yöllä sängyn vieressä yrjö vai ämpäri.....Jos yrkkätauti vaivaa niin ne vois tarttee myös ämpärin :|
Kunhan taudit on selätetty otat karkureissun ja juot vaikka saavillisen .Tattista ja isosti.
Joo, tais tulla...tai mikä lie onkaan, ottaako tuo pikkumies sitten ton kuumeensa nyt oikein koko kropan voimin...
Mutta - Tolu on ystävämme :heart:! Ai että on nyt nenämaailma kohdallansa...ja voi juku, että tekis mieli karata tohon lähikuppilaan ottamaan yhden jos toisenkin tiukan.
- ite asiassa tässä ehti toi misteri loihia pojan kuumetta seuratessaan, että olis kuulema tämän ja viime vuodenkin sairaslomat pitämättä....Jääljellä on enää vanhemmat, ja sittenhän mister hot dogillakin olis kunnolla aikaa olla kotona perheen seurana. Asiathan ei oo siis ollenkaan hullummalla tolalla :xmas:
Anteeks :ashamed:
Onko Mr Hotdog altis miesflunssalle vai? Voi sua parkaa :hug:- ite asiassa tässä ehti toi misteri loihia pojan kuumetta seuratessaan, että olis kuulema tämän ja viime vuodenkin sairaslomat pitämättä....
Hetken ehdin olla että jeiiiii....kunnes tuli mieleen, että toi on sata potenssiin miljoona kertaa hankalampi potilas :kieh: