Cashew-, hassel-, saksanpähkinöi ja manteleiMitä pähkiniä?
Cashew-, hassel-, saksanpähkinöi ja manteleiMitä pähkiniä?
Mulla tulee naulaimesta aina mieleen, kun yks urakoitsija mulle sanoi, että tilaaja nimenomaan pyysi ja maksoi siitä, että julkisivu vasaroidaan. Ja heti kun tilaajan selkä kääntyi, niin naulaimet kaivettiin esiin ja sit lyötiin sinnetänne vasaralla ja että heheheeAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30675204:Rälläkällä ei nauloja voi ampua
Varmasti maistuu tuon jälkeen. =)Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30675259:Mun ruokavalio on ollu tänään vähän ykspuolinen... Panacodeja ja vettä.
Nyt mä tilasin karvakädeltä iiiiiisooon hampparin ja ranskalaisia. Ai että voi olla hyvää, tälleen liki 2 vrk syömättömyyden jälkeen.
Mul on toiminut.Miksei face meinaa toimia androidilla. Ei tuu ilmotuksia ellei päivitä sivua, eikä taho näyttää viestejä tällä tabletilla. Höh. Sammutin koko paskafacen. Taidan mennä suihkuun.
Melkein herätyssana mainittu.tissiliivi :kiss:
Lempparityökaluni koskaan on kiskonaulojen vetorauta. Purkutöissä korvaamaton kapine. Sitä kun heiluttaa, niin voi tuntea olevansa mies. Ja seuraavana aamuna tietää heiluttaneensa.nykyjään raksalla ei käytetä muita työkaluja kuin moottorisahaa ja naulainta
Jaa 715517 :xmas:Melkein herätyssana mainittu.
Mutta toi on niin lähellä oikeaa, että kait se pitää hyväksyä.
Joo. Liiveillä tai ilman. Saan mä ne liivit tarvittaessa poiskin, eli tossa asiassa en ole uusavuton.Jaa 715517 :xmas:
Noh? :|Jos mää polttaisin niin nyt olis tupakin paikka.
No ei silleen mitään huonoa...oon vaan vähän levoton...Noh? :|
Nih.. välillä tulee levoton olo.No ei silleen mitään huonoa...oon vaan vähän levoton...
Onko sulla rehvit?Jos mää polttaisin niin nyt olis tupakin paikka.