The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...joo, se on ruvettava heilumaan ja laittelemaan päivää eteenpäin. Vuorossa olis - yllätys :D - armotonta pyykin pesua sekä silittämistä ja Irmallakin pitäs valssata. Mielenpäällä kävi semmonen ajatuksen tynkä, että jos vain suinkin ehdin ja joudan, niin tekisin tuonne esikoisen huoneeseen jonkun ylläripyllärin, kun on reissussa menossa lomalaisena...vois olla kiva fiilis sitten kotiutuessaan joskus huomenissa löytää huoneestaan itsellensä pientä pakettia ja uudistusta...

Sain muuten reissaajalta jälleen niin upean viestin. " Hesassa. Meno mahtava. Elä huolehi."

:D - niin tietää tuo poika, missä mun ajatukset kuitenkin ovat. Hänen takkinsa sisuksissa :heart:

Pitäkää mukavaa päivää. Ja jos teillä päin on yhtä liukasta ja lötsöistä kuin täällä meilläkin, niin piikkipyöräkengät jalkaan ettei käy hullusti. Hymyä huuliin ja maailman tuuliin :) :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
IhQ
:wave: Vietettiin aamupäivä ulkoillen, koulun pihalla oli semmoinen tapahtuma, oli vaikka sun minkänäköstä menoa.
Nyt tässä syödään ja sit vähän myöhemmin mennään kaverille vierailemaan..ja ihan illasta sit lähen ulos toisen kaverin kans..joka vihdoin viimein toissailtana sai päätettyä että voisi lähteä mukaan.

Veljen kans sovittiin et mennään vähän paremmalla aikaa vaikka syömään tai leffaan, mikä olis vähän enemmän sen tyylisempää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30674486:
Toi oxynorm on kiva lääke ko se auttaa oikeesti. Mut se laittaa kyl väsyttämäänki iha pirust.

Kyl mä oon tääl iha hyvin mielin jo. Pojat on mummon helläs huomas ja munkin kivut nyt otettii vakavasti..
Hyvä kun ottavat nyt vakavasti ja tutkivat kunnolla :hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä