The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mää oon ollu reissussa myös veljien kanssa ja nekin on ollut aina hienoja reissuja

mutta noi siskot, ne on jotenkin niin ihanii
Siskon kanssa en oo väleissä lainkaan :LOL: se lapseton juoppo muistaa aina tavatessa moittia mun elämäntapaani ja lastenkasvatustani. Ihan vaan sen takia, että tässä iässä ole enää sopivaa käydä lasten kanssa raskaamman musiikin keikoilla saatikka festareilla
 
Siskon kanssa en oo väleissä lainkaan :LOL: se lapseton juoppo muistaa aina tavatessa moittia mun elämäntapaani ja lastenkasvatustani. Ihan vaan sen takia, että tässä iässä ole enää sopivaa käydä lasten kanssa raskaamman musiikin keikoilla saatikka festareilla

me on pidättäytty noista neuvomisista niin on välit säilyny vaikka on jo 1 perinnönjako takana
 
Viimeksi muokattu:
me on pitäydyttä noista neuvomista niin on välit säilyny vaikka on jo 1 perinnönjako takana
Mää oon kans vähän sitä mieltä, että eläköön jokainen elämänsä kuten parhaaksi näkee. Kaikki ei vaan oo ihan samaa mieltä. Äiteelle oon joskus sanonu, että tommosen ihmisen ku sisko kanssa en oisi tekemisissä missään nimessä jos se oisi kaveri enkä ihan ymmärrä miksi sen kanssa pitäs kaveerata vain siksi että meillä sattuu olemaan samat vanhemmat
 
Mää oon kans vähän sitä mieltä, että eläköön jokainen elämänsä kuten parhaaksi näkee. Kaikki ei vaan oo ihan samaa mieltä. Äiteelle oon joskus sanonu, että tommosen ihmisen ku sisko kanssa en oisi tekemisissä missään nimessä jos se oisi kaveri enkä ihan ymmärrä miksi sen kanssa pitäs kaveerata vain siksi että meillä sattuu olemaan samat vanhemmat

isävainaa ruukas sanoa että luoja määrää sukulaiset mutta ite saa valita kaverit
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Nyt pitää varmaan suunnata pakkaamaan ja nukkumaan. Voin kertoa jo etukäteen mun lauantaisen fb-päivityksen: "Bitch on paikassa Krakow Arena henkilöiden Ukkokulta, Brian May, Roger Taylor, Adam Lambert ja Neil Fairclough kanssa". 35-vuotinen unelmien täyttymys vaikkei itse Mestari Mercury enää olekaan laulelemassa.
Nauti olostasi :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
...teitä onnellisia, joilla on sisaruksia :) :heart:

Näin ainokaisen silmin katsottuna olette kyllä isosti siunattuja, jos vaikka kuinka maanvaivana se oma sisarus on ollutkin/yhä...kuitenkin siinä on ihminen, jonka kanssa sulla on melkoisen pitkästi yhteistä historiaa ja joka on tuntenut sut pitkän ajan... Ja voisin vain kuvitella, että kun ikää kertyy, niin se semmonen tietynlainen me henkisyys ja yhteenkuuluvuus vaan lisääntyisi (toki poikkeukset vahvistavat tämänkin säännön ja mutun)...

Mutta te joilla on toimivat välit keskenänne niin....nauttikaa ja iloitkaa siitä isosti :heart:
 
Mä ymmärsin jotenkin siten, et Pitsilän duunissa olis useampikin yllättävällä hiihtolomaviikkosaikulla. Se olis mun mielestä semmoinen tilanne, et se olis työterveyslääkärin tarkemman selvityksen paikka.

Jos niit on vaan yksi, niin varoitus on ihan paikallaan.

Tosin kaikki ei aina o ihan miltä se näyttää.

Mulle kerran kävi niin, et soitin duuniin ja ilmoittauduin sairaaksi, koska mulla oli aivan helvetillinen migreeni. Alkoholilla ei ollu mitään osuutta asiassa. Mä olin tosissani sängyssä toivomassa nopeaa ja kivutonta kuolemaa. ... mut se kohtaus meni päivän mittaan ohi. Klo 21 olin jo siinä kunnossa, että pystyin lähtemään soittokeikalle... saman firman pikkujouluihin.

Siit muuten tuli varoitus. Sen vuoksi, että en palvonut silmää, enkä aamulla/päivällä vaivanneen taudin vuoksi viittiny pilata kolmensadan pään pikkujouluja, vaikka näyttäis kuinka rumalta.

Duunejani ei kumminkaan kukaan muu tehnyt, et jos olin poissa niin ne vain kertyivät pöydälleni.
 
Nyt pitää varmaan suunnata pakkaamaan ja nukkumaan. Voin kertoa jo etukäteen mun lauantaisen fb-päivityksen: "Bitch on paikassa Krakow Arena henkilöiden Ukkokulta, Brian May, Roger Taylor, Adam Lambert ja Neil Fairclough kanssa". 35-vuotinen unelmien täyttymys vaikkei itse Mestari Mercury enää olekaan laulelemassa.
Saako potkaista persiille? Siis semmoisen onnenpotkun.

[video=youtube;8CkzXroTbv8]https://www.youtube.com/watch?v=8CkzXroTbv8[/video]
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Mä ymmärsin jotenkin siten, et Pitsilän duunissa olis useampikin yllättävällä hiihtolomaviikkosaikulla. Se olis mun mielestä semmoinen tilanne, et se olis työterveyslääkärin tarkemman selvityksen paikka.

Jos niit on vaan yksi, niin varoitus on ihan paikallaan.

Tosin kaikki ei aina o ihan miltä se näyttää.

Mulle kerran kävi niin, et soitin duuniin ja ilmoittauduin sairaaksi, koska mulla oli aivan helvetillinen migreeni. Alkoholilla ei ollu mitään osuutta asiassa. Mä olin tosissani sängyssä toivomassa nopeaa ja kivutonta kuolemaa. ... mut se kohtaus meni päivän mittaan ohi. Klo 21 olin jo siinä kunnossa, että pystyin lähtemään soittokeikalle... saman firman pikkujouluihin.

Siit muuten tuli varoitus. Sen vuoksi, että en palvonut silmää, enkä aamulla/päivällä vaivanneen taudin vuoksi viittiny pilata kolmensadan pään pikkujouluja, vaikka näyttäis kuinka rumalta.

Duunejani ei kumminkaan kukaan muu tehnyt, et jos olin poissa niin ne vain kertyivät pöydälleni.
Siel on kolme saikulla. Yksi jonka sairauteen uskon kuin vuoreen, ehkä maailman tunnollisin työntekijä. Yksi, joka on kiikun kaakun. Pyysi lomaa, ei saanut mutta ei kyllä ole mikään lintsarityyppi normaalisti ja sitten on saikkumama joka on enemmän saikulla kuin töissä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä