The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mua väsyttää ja tekis ihan sikana mieli täytettyjä croisantteja. Heti ko pääsen kotia niin meen lidliin ostamaan croisantit, rucolaa, mozzarellaa ja kurkkua. Mmmm.
Croisantit on niin hyviä. Pirkalla on muuten hyviä raakapakastettuja croisantteja. Kelpaa hätävarana jos ei Lidliin pääse.

Miulle väliin Philadelphia tuorejuustoa, palvikinkkua ja kurkkua kera kahvin :p.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
mutta
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30671773:
Croisantit on niin hyviä. Pirkalla on muuten hyviä raakapakastettuja croisantteja. Kelpaa hätävarana jos ei Lidliin pääse.

Miulle väliin Philadelphia tuorejuustoa, palvikinkkua ja kurkkua kera kahvin :p.
kaakao siihen välillä niin menee extra leipä :)
 
:wave:

Jei! Tauti ilmeisesti selätettynä ja siksipäs punasin tänään huuleni kirkkaan punasella värillä ja laittelin vimpan päälle meikin, pienen mekkosen ja punaset sukkahousut :) Täytyy kyl todeta, et mua ehkä vähän kattottiin, kun esikoista hain koulust kotiin ja avasin hälle auton oven.. hällä kun vieläkin kipsis käsi ja kipeenä.
Jälkeenpäin vain aloin miettiin, et olikohan vähän vääränlaiset kuteet päällä ku hakee poikaansa koulusta :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30671790:
:wave:

Jei! Tauti ilmeisesti selätettynä ja siksipäs punasin tänään huuleni kirkkaan punasella värillä ja laittelin vimpan päälle meikin, pienen mekkosen ja punaset sukkahousut :) Täytyy kyl todeta, et mua ehkä vähän kattottiin, kun esikoista hain koulust kotiin ja avasin hälle auton oven.. hällä kun vieläkin kipsis käsi ja kipeenä.
Jälkeenpäin vain aloin miettiin, et olikohan vähän vääränlaiset kuteet päällä ku hakee poikaansa koulusta :snotty:
Saa kai ipanansa hakee koulusta miten vaan. Asu vapaa mutta suotava.
 
Iltoja!

Aww tuota veljeäni..on semmonen jörö luonteeltaan, ei mielellään poistu ku kouluun, bändiharkkoihin ja harvoin käy esim.kaupungilla ja se vissiinkin oikeesti miettii josko se lähtis miun kans sinne lauantain iltatapahtumaan. Kyseli paljon maksaa jne. sanoi että olishan se vaihtelua hällekin :D
Veljet :heart:





Tosin mun veli ei mun kans lähtis kahdestaan minnekkään iltarientoihin....syystä :D
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä