The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun pitäs ruveta päättämään millon pidän kesälomani? tai no tiedän missä kuussa sen pidän mutta mistä mihin jne. Sain tietää sijaiseni ja se meinaa sitä että myös viimeinen päivä lomasta on tiedossa tai siis se että siihen päivään mennessä pitää olla töissä takaisin.
 
Oi voivoi, toi se oliskin ratkiriemukasta :)! Ja oishan se helmeetä, jos päästäis ihan koko poppoolla liikenteeseen mutta tuommoinen pläjäytys ja liikekannallepano on jätettävä suosiolla kesälle.

Miepä muuten olen ammoisina aikoina koulunäytelmässä esittänytkin Peppiä :D. Ja se ilmestys olikin sitten melkoinen, eläytymisestä puhumattakaan :D
Sinä olet hyvinkin Peppi. Et minun Peppini, mutta herra onnellisen hotdogin Peppi.

Univesumin planeettojen paikalleenpanija lyö suurella salamalla heitä jotka eivät hoksaa heille annettua kultakaivosta.
 
asiasta kukkaruukkuun, aattelin että jos tekasis sovellettua muikkukukkoa tällä resähtillä

Lohiburger 400 g

- Reissumies ruisleipä purkin pohjalle.
(Voitele leivät oikealla voilla)
- Savustettua lohta reissarin päälle. (Käytä n. 10 min. savu-uunissa.)
- Rasvaista possun kylkeä n. 1/3 lohen määrästä seuraavaksi.
- Ripottele suolaa n. 1,5 % = Vajaa teelusikka/400g purkki. (Mikäli kalaa / lihaa ei ole suolattu)
- Mausteeksi ripaus mustapippurijauhetta
- Lopuksi päälle vielä yksi voideltu reissumies
- Purkki suljetaan ja kypsennetään painekattilassa n. 75 minuuttia.
Tarvitseeko yhden syömärin lisää?

En o varma, mutta olettaisin, että muutama ruutisburgeri menis alas.
 
asiasta kukkaruukkuun, aattelin että jos tekasis sovellettua muikkukukkoa tällä resähtillä

Lohiburger 400 g

- Reissumies ruisleipä purkin pohjalle.
(Voitele leivät oikealla voilla)
- Savustettua lohta reissarin päälle. (Käytä n. 10 min. savu-uunissa.)
- Rasvaista possun kylkeä n. 1/3 lohen määrästä seuraavaksi.
- Ripottele suolaa n. 1,5 % = Vajaa teelusikka/400g purkki. (Mikäli kalaa / lihaa ei ole suolattu)
- Mausteeksi ripaus mustapippurijauhetta
- Lopuksi päälle vielä yksi voideltu reissumies
- Purkki suljetaan ja kypsennetään painekattilassa n. 75 minuuttia.
Mmmmm :p...jestas sentään, mulle tuli uudestaan nälkä! Toihan kuulostaa aivan älyttömän hyvältä... *lähti sitten ettimään kuolakippoa*
 
...mulla taitaakin mennä ens yö sujuvasti valvoessa..

Meijen tytönpirpana on niin kovin kippeenä, että : /...onhan se huolikerroin taas kohdallansa. Hyvähän se on, että kuumeen tyrkkää - on ajamassa kunnolla tautia pois - mutta aina se vaan on yhtä hirveenkamalankurjaa olla sivustakatsojan roolissa. Toinen on ihan tillintallin.

Onneksi vellokset ovat nyt iisipiisisti. Pientä kähinää pitää tottakai aina olla menossa ja suunsoittoa toisillensa mutta tajuavat kuitenkin pitäytyä hissuksiin olemisessa.

Mun muruset :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Toi Bitchilän duunimestan tilanne kuulostaa nyt siltä, että on viime tinka kutsua osaava työterveyslääkäri ja työsuojelupäällikkö hätiin. Ei kirjoittelemaan saikkuja tai pillereitä, vaan ottamaan selvää mikä työpaikalla on sairasta.

Tommoinen nimittäin ei ole normaalia, eikä saa tai voi olla.

Tommoinen jos jatkuu, niin hyvin äkkiä ne nyt töissä olevat, Bitsi mukaanlukien ovat pitkällä sairaslomalla ja ihan syystä.

Kenenkään duracellit eivät kestä loputtomiin.
Tällä kertaa on syynä se, ettei kaikkien koululaisikästen äideille voinut antaa hiihtolomaviikolle talvilomaa joten ikävästi iski tauti. Olinpas vittumainen esinaisentekele ja lähetin hr-pomolle print screeninä toisen saikkumaman fb-päivityksen siitä miten on ihanaa olla laivalla koko perheen voimin. Eiköhän tuota maanantaina jo varoitus odota.
 
Iltaa :wave: Lähdin ajoissa töistä ja hain muksun kotiin, syötin ja juotin, napsautin pesukoneen päälle. Puol viidestä lähtien olen loikoillut sohvalla kipiän selkäni kanssa. Tulipa muutama akkalehti luettua. Hammaslääkäristäkin selvisin elävänä ulos. Kaikki hyvin.
 
Tällä kertaa on syynä se, ettei kaikkien koululaisikästen äideille voinut antaa hiihtolomaviikolle talvilomaa joten ikävästi iski tauti. Olinpas vittumainen esinaisentekele ja lähetin hr-pomolle print screeninä toisen saikkumaman fb-päivityksen siitä miten on ihanaa olla laivalla koko perheen voimin. Eiköhän tuota maanantaina jo varoitus odota.
Ihan oikein teit!!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Oi oi Krutis tekee taas herkkuja. Maistuisi mullekin tuolaiset eväät.

Mitenkäs ATM voi ?
FreezeCat, harmi kun teillä sairastellaan, halaus.

Oi nyt on rento olo, käytiin saunassa ja isäntä hieroi jalkoja. :) Tolla miehellä on kyllä taikanäpit. :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Oi oi Krutis tekee taas herkkuja. Maistuisi mullekin tuolaiset eväät.

Mitenkäs ATM voi ?
FreezeCat, harmi kun teillä sairastellaan, halaus.

Oi nyt on rento olo, käytiin saunassa ja isäntä hieroi jalkoja. :) Tolla miehellä on kyllä taikanäpit. :)
Ei sulla huonosti mee vaikket ruutiksen herkkupöytään pääsekään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Hopeatoffee, selkäkivut on inhottavia. Toivottavasti kipu helpottuu.

Jee sain tehtyä tänään 70kyykkyä, vaikka epäilin saanko ees 60.
Kiitos, kyllä tämä tästä. Tavallista fyysisempi päivä töissä vaan takana. Olen kantanut tavaroita, kurotellut hankalassa asennossa, kontannut pöydän päällä ja alla. Tuntuu sitten tuossa nyrjähtäneessä välilevyssä. Liukasteltuani muksun ja tavaroiden kanssa puistosta kotiin teki kyllä mieli manata Loton ylijumalaa. Loppuis tämäkin puurtaminen, jos joskus voittais isomman summan. Mutta, päivä on taas paremmalla puolella. Työt on hoidettu ja kotihommelit myös. Onnelsi mieskin kotiutui, niin hoitaa tirpan iltatoimet.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä