Ja sinusta tuli sitten idiootti..Isäni halusi teettää äidilläni lapsen vielä suurinpiirtein tuon ikäisenä. Tietänet varmaan ne lisääntyvät tilastolliset riskit, mitkä liittyvät lapsen tekoon melko vanhana? Pikkusysteristäni tuli kehitysvammainen ja autistinen.
Aika harva on mummo nelikymppisenä..Juu, ei määrää laki mutta minusta on tyhmää tehdä lapsia ns. mummoiässä... Mutta älyssä mulla ei ole vikaa (toisin kuin sinulla taitaa olla)
Kas, toinen idiootti ilmoittautunutKannattaa mennä terapiaan kun voit noin huonosti. Tsemppiä vaan että kykenet vielä joskus elämään ilman jatkuvaa vitutusta.
Mitä siinä sinuttelet? Emme ole koskaan tavanneet, jotta olisin alentunut edes harkitsemaan sinunkaltaisen kanssa tehdä sinunkauppoja.
Paljon lähempänä 4-kymppiset on mummo kuin äiti ikää...Aika harva on mummo nelikymppisenä..
Toivon sinulle pitkää ikää ja viisautta sitten, kun vähän kasvat ja kypsyt. Toivottavasti.
"mummo kuin äiti ikää... "Paljon lähempänä 4-kymppiset on mummo kuin äiti ikää...
Ja olen viisas, siksi olenkin tehnyt lapset alle 30 vuotiaana!
Ja mitähän kouluja minun olisi pitänyt käydä sinun mielestäsi? Ihan hyvä koulutus minulla on, esimiesasemassa toimin, harmittaako?"mummo kuin äiti ikää... "
Koulut on ainakin tainneet jäädä käymättä siinä pilttien teon ohessa.
No vaikka nuo suomen opinnot olisi ollut hyvä suorittaa kunnolla. Mutta kertaus ei liene haitaksi, olethan sentään esimiesasemassaJa mitähän kouluja minun olisi pitänyt käydä sinun mielestäsi? Ihan hyvä koulutus minulla on, esimiesasemassa toimin, harmittaako?
Esimiesasema voi tarkoittaa mitä vaan. Voit olla vaikka mäkkärissä vuoropäällikkö..Ja mitähän kouluja minun olisi pitänyt käydä sinun mielestäsi? Ihan hyvä koulutus minulla on, esimiesasemassa toimin, harmittaako?
Huomasin kyllä virheeni mutta kun samalla teen tässä muutakin niin en sitä enää viitsinyt korjaamaan alkaa! Taitaa tosissaan ärsyttää etten ollutkaan mikään teini vaan kouluttautunut aikuinen ihminen?No vaikka nuo suomen opinnot olisi ollut hyvä suorittaa kunnolla. Mutta kertaus ei liene haitaksi, olethan sentään esimiesasemassa
Juu, voi, mutta minun kohdalla ei tarkoita! En ole ikinä ollut edes kesätöissä mäkkärissä tai vastaavassa...Esimiesasema voi tarkoittaa mitä vaan. Voit olla vaikka mäkkärissä vuoropäällikkö..
No sen huomaa. Muutenkin elämänkokemus tuntuu puuttuvan kun käsittelet asioita kuin olisit tynnyrissä kasvanut.Juu, voi, mutta minun kohdalla ei tarkoita! En ole ikinä ollut edes kesätöissä mäkkärissä tai vastaavassa...
Joo, elämänkokemustahan minulta puuttuu! Enhän ole ollut työelämässä kuin vain 20 vuotta, lapseni ei ole sairastunut vakavasti eikä minulle ole sattunut mitään mutakaan tässä elämän aikana. Anteeksi kun olen kasvanut tynnyrissä!No sen huomaa. Muutenkin elämänkokemus tuntuu puuttuvan kun käsittelet asioita kuin olisit tynnyrissä kasvanut.
Jaa, mun vanhemmat oli äiti 43 ja isä lähes 50 kun mut saivat ja ihan terve musta tuli. Ja hyvät vanhemmat oli.Isäni halusi teettää äidilläni lapsen vielä suurinpiirtein tuon ikäisenä. Tietänet varmaan ne lisääntyvät tilastolliset riskit, mitkä liittyvät lapsen tekoon melko vanhana? Pikkusysteristäni tuli kehitysvammainen ja autistinen.
Sulta puuttuu nimenomaan sitä elämänkiokemusta. Ja tuskinpa kukaan on yrittänyt saada sua mielipiteestäs luopumaan.Joo, elämänkokemustahan minulta puuttuu! Enhän ole ollut työelämässä kuin vain 20 vuotta, lapseni ei ole sairastunut vakavasti eikä minulle ole sattunut mitään mutakaan tässä elämän aikana. Anteeksi kun olen kasvanut tynnyrissä!
Mutta kaikesta huolimatta olen sitä mieltä että lapset tulee tehdä nuorina! Minulle on aivan sama mitä te muut ajattelette, mielipiteeni ei muutu!