Vai teinilaukku. Mä tykkään niistä.Teinilaukku?
Vai teinilaukku. Mä tykkään niistä.Teinilaukku?
Heitin vaan. En tiedä niistä mitään Onko kivoja?Vai teinilaukku. Mä tykkään niistä.
Joo, se on palkkatyöläisen turha laittaa rahaa semmoiseen ostoskassiin, että ei jää rahaa ostoksiin.täytyy sanoo että vaikka mullakaan ei ole ihan kaikista pienimmät tulot mutta kun on 4 lasta niin ei juuri raski ostaa mitään disainkamaa
tänään oli onnellinen kun sain iskemättömän sarkatakin 20 eurolla
On jotkut. =)Heitin vaan. En tiedä niistä mitään Onko kivoja?
Mitäs väliä sillä on saako sinne ostettua mitään,pääasia et on hieno ja kallis laukku ja näyttää hyvältä sen kanssa:snotty:Joo, se on palkkatyöläisen turha laittaa rahaa semmoiseen ostoskassiin, että ei jää rahaa ostoksiin.
sas seNiinpä, tää raha minkää "syytää" perheasuntoon ja kaikkiin muihin hankintoihin, niin kuinkahan monta Vittunia sillä saisi? Yksiöllisen?
no meeppä tiiä, omasta mielestä en olis missään muussa takissa sen paremman näkönen kuin tossa 20 takissaMitäs väliä sillä on saako sinne ostettua mitään,pääasia et on hieno ja kallis laukku ja näyttää hyvältä sen kanssa:snotty:
nyt puhuttiinkin laukusta :stick:no meeppä tiiä, omasta mielestä en olis missään muussa takissa sen paremman näkönen kuin tossa 20 takissa
Tikkunekkunen :kiss:Dumlepumple :kiss:
sorry, mää luulin että yleensäottaen disainkamoistanyt puhuttiinkin laukusta :stick:
no joo.....sorry, mää luulin että yleensäottaen disainkamoista
Mää oon täällä ainakin vielä hetken.Aijaa, kaikki taas häippäs kun mä tulin
Jos pitää elääkseen käydä töissä, niin moni merkkituote on aivan liian kallis. Luxustuotteet on tarkoitettu niille joilla on niihin oikeasti varaa.
Mä ajattelin kohta lähteä kauppaan, tarvis jotain hyvää naposteltavaa :ashamed:Mää oon täällä ainakin vielä hetken.
Avasin jääkaapin ja television.Aijaa, kaikki taas häippäs kun mä tulin
Hyvä ettet jalluaAvasin jääkaapin ja television.
päärynäAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30668055:Klementiini