The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulle kelpaa vähän halvemmatkin laukut...jopa kirpparilta löydetyt jos vaan on kivan näkönen.
Sama vika täälläkin. Ite asiassa mun lempikassi on kuulkaas meikäläisen iänkaikkisen vanhoista lastenhuoneen verhoista tehty käpsykkä :heart:....sitä on monet tämän kylän emännät sillä silmällä kattonut ja yks jopa ois maksanut siitä vaikka ja mitä, jos oisin sen myynyt. Nyt sitä sitten ärsyttää peijakkaasti kun sen kanssa humpustelen kylillä :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mun yks lemppari laukku on kirpparilta ostettu sellanen säkkimäinen laukku,sinne mahtuu koko omaisuus :D Se rupee olemaan jo vähän kärsinytkin joistakin kohtaa mutta kyllä se vielä menee ja kelpaa mulle. Voi sitä surun päivää kun siitä joskus aika jättää.
 
Illan aihe, merkkilaukkujen haukkuminen näemmä. Pajonko on paljon eli kuinka paljon maksaisit käsilaukusta, kassista, veskasta yms päivittäin mukana raahattavasta säkistä?
Salkkuja mulla on tossa parikin kappaletta. En o maksanut niistä itte mitään. Niiden lisäksi mulla on Ohlssonilta hankittu hattuhyllylle mahtuva lentolaukku, josta maksoin muistaakseni kolmekymppiä.

Lompakostani maksoin vuonna -85 100 mk. Hyvin on hintansa haukkunut.
 
Töissä on kyllä varsinainen kalliiden laukkujen kavalkaadi esillä. En tajua ja eihän se kyllä minulle kuulu, että miksi maksaa käsilaukusta yli kaks tonnia? Löytyy Vittunia, Mulkperkiä yms kalliita merkkejä. Mitäs jos se kahden donan väsky pöllitään?
 
Mutta jos rouvalle ostaisit?
Rouvalle taas tuli aikoinaan ainakin merkkipäiviksi hankittua kaikenlaista hintavaakin. Kallein tarpeen ulkopuolinen hankinta oli mökki, joka ei ollut hankintalistalla, mutta sillä kaupalla veljensä selvisi veloistaan.

Vaatteita, kenkiä tai väskyjä en osaa kenellekään ostaa, vaikka käytössäni olisi kaikki maailman raha.
 
Töissä on kyllä varsinainen kalliiden laukkujen kavalkaadi esillä. En tajua ja eihän se kyllä minulle kuulu, että miksi maksaa käsilaukusta yli kaks tonnia? Löytyy Vittunia, Mulkperkiä yms kalliita merkkejä. Mitäs jos se kahden donan väsky pöllitään?
Jos pitää elääkseen käydä töissä, niin moni merkkituote on aivan liian kallis. Luxustuotteet on tarkoitettu niille joilla on niihin oikeasti varaa.
 
...no johan nyt on markkinat ja hevoset, tässä ei kohta ennää uskalla mennä saunassa käymäänkään, kun aina sattuu ja tapahtuu...

Ihmettelinkin, kun ei saunaan asti kuulunut niin minkään valtakunnan älämölötystä eikä norsulauman juoksuaskeleita eikä kiekumista - nii- in, ihan totaalikarmee tilanne siis - että johan olin sitten valmiiksi hiukset pystyssä tulossa kuuntelemaan alati jatkuvaa hiljaisuutta....

Koko kolmikko istuu sulassa sovussa ruokapöydän ääressä ja.

:O

Kiskovat kaksin käsin laskiaspullia onnellisen auvoinen ilme kasvoillansa :heart:

Anopintekele kävi sitten mun saunaillessa happihyppelyllä ja vartavasiten oikein toi meille laskiaispullia. On se kyllä.....täynnänsä yllätyksiä :).

Mutta - se siitä hiljaisuudesta sitten :D - hyvin kihahti hattuun noilla kaikki hillot ja kermavaahdot, jotta nyt on elo taas mallillansa :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä