The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No hyiii, kuinka olikin olevinaan kylmää luistelemassa, ihan on varpaat kalikoina ja nenänpää meinaa sanoa sopimuksensa irti. Jahka tästä taas saan lennonjohtotornitilanteen rauhoitetuksi niin sinkoan lämmittämään saunaa...karmean kiukkusia ipanoita torppa täynnänsä eli sapuskat uunista rinnuksille ja silleen :D

Niin ja - tiistaihalauksia ja pusitteluja kaikille tarvitseville :) :hug: :kiss:
 
Tuntuu että pää räjähtää ihan just. Vituttaa taas kaikki. Mikään ei onnistu. Ja ahistaa ihan törkeesti.: /
:hug:

Joskus vaan pottuvarpaitten asento on heti aamusta päin kettua. Mutta onneksi ollaan tätä päivää jo sujuvasti illansuussa ja kohta tämäkin on pelkkää mennyttä aikaa.

Heiii - ja jostain tuli justnytheti mieleen tää ihan hulvaton lastenlaulu, mistä mä tykkään järjettömästi, koska musta tää vaan on niin ihuna :heart:. Ja laitan kuin laitankin sanat tähän, koska.... Kukaan ei ole yksin vaan aina löytyy vähintään yksi sellainen, joka ymmärtää sanomatta välttämättä sanaakaan :)

Myyry ja Miiru

Sinä olet Myyry ja minä olen pikkuinen Miiru.
Yhdessä ollaan Myyry sekä Miiru. x2
Humppatirallallaa humppatiralla
meillä on aina hössötys ja kiiru. x2

Sinulla on kärsä ja minulla on karvakuono.
Yhdessä meillä on kärsä sekä kuono. x2
Humppatirallallaa humppatiralla
järkiparka on jotensakin huono. x2

Paperista tollo ja roskista möykkäräpallo.
Yhdessä meillä on tollo sekä pallo. x2
Humppatirallallaa humppatiralla
kummallakin meill' on kankea kallo. x2

Sinulla on luola ja minulla on semmoinen loukko.
Yhdessä meillä on luola sekä loukko. x2
Humppatirallallaa humppatiralla
loukossa viihtyy joutavien joukko. x2

Sinä olet tuhma ja minä olen laiska ja tyhmä.
Yhdessä ollaan tuhma ja laiska ja tyhmä. x2
Humppatirallallaa humppatiralla
yhdessä ollaan vähemmistöryhmä.
Humppatirallallaa humppatiralla
onneksi ollaan vähemmistöryhmä!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Atm :kiss: :wave:

Mitäs sulle? Tuliko selvyyttä niihin sun kipuiluihis? Toivottavasti sait asiat eteenpäin...
No menin tosiaan sinne työterveyslääkärille, se haastatteli ja paineli, otatti crp:n, se oli normi. Lämpöö kuitenkin oli 37, niin se päätti laittaa mut lähetteellä keskussairaalan kirralle. No siellä taas purkkiin pissaamista, 8 putkiloa verta, kirurgi haastatteli ja paineli mun vattaa ja sit mut laitettiin Naistentaudeille gynelle, se ultras sitte perinpohjasesti, mut sielt ei löytyny mitään, ainii ja taas piti pissiä purkkiin, kun siellä on tapana, että jokanen ketä sinne tulee, testataan klamydian ja tippurin varalta. (verikokeessa otettiin myös hcg, ettei vaan oo raskautta, vaikka ois kutakuinkin mahdotontaki) No sitte takasi sinne seurantaan. Taas se lääkäri kävi hutkimassa mua, mutta koska mulla ei ollu kuumetta, eikä crp koholla, niin sain sitte lähteä kotiin, se epäili, että joko se umpilisäketulehdus ois vasta alkamassa tai sitte mulla on imusolmukkeet tulehtunu, koska onnistu kyllä paikantamaan sen kivun ja se oli just niillä kohin missä nuo sijaitsee. Loppuviikko sairaslomaa ja iisisti pitää ottaa ja heti jos kuume nousee tai kivut käy sietämättömiksi nii takasi. Se myös sano, että voin mennä sinne suoraan, ettei mun tarvii vaikka päivällä hakea enää uutta lähetettä terkasta/työterveydestä, vaan suoraa sinne vaan.

Hyvä, että tutkittiin, mut kyl vähän jäi sellanen hölmö olo kun mitään ei selvinnytkään..
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30667604:
No menin tosiaan sinne työterveyslääkärille, se haastatteli ja paineli, otatti crp:n, se oli normi. Lämpöö kuitenkin oli 37, niin se päätti laittaa mut lähetteellä keskussairaalan kirralle. No siellä taas purkkiin pissaamista, 8 putkiloa verta, kirurgi haastatteli ja paineli mun vattaa ja sit mut laitettiin Naistentaudeille gynelle, se ultras sitte perinpohjasesti, mut sielt ei löytyny mitään, ainii ja taas piti pissiä purkkiin, kun siellä on tapana, että jokanen ketä sinne tulee, testataan klamydian ja tippurin varalta. (verikokeessa otettiin myös hcg, ettei vaan oo raskautta, vaikka ois kutakuinkin mahdotontaki) No sitte takasi sinne seurantaan. Taas se lääkäri kävi hutkimassa mua, mutta koska mulla ei ollu kuumetta, eikä crp koholla, niin sain sitte lähteä kotiin, se epäili, että joko se umpilisäketulehdus ois vasta alkamassa tai sitte mulla on imusolmukkeet tulehtunu, koska onnistu kyllä paikantamaan sen kivun ja se oli just niillä kohin missä nuo sijaitsee. Loppuviikko sairaslomaa ja iisisti pitää ottaa ja heti jos kuume nousee tai kivut käy sietämättömiksi nii takasi. Se myös sano, että voin mennä sinne suoraan, ettei mun tarvii vaikka päivällä hakea enää uutta lähetettä terkasta/työterveydestä, vaan suoraa sinne vaan.

Hyvä, että tutkittiin, mut kyl vähän jäi sellanen hölmö olo kun mitään ei selvinnytkään..
Johan oli sulla päivä mutta todellakin - hyvä kun tutkivat ja kunnolla :)

Nyt sitten tottelet tohtorisetää ja olet loppuviikon ihan iisipiisisti ja kuuntelet itteäs ja vointias.
 
Johan oli sulla päivä mutta todellakin - hyvä kun tutkivat ja kunnolla :)

Nyt sitten tottelet tohtorisetää ja olet loppuviikon ihan iisipiisisti ja kuuntelet itteäs ja vointias.
Juu mä otan nyt ihan relax. Mulla ois nyt 3 eri saikkulappua ku jokanen lääkäri kirjotti omansa :D


* Voihan pyllyreikä, nyt mulla alkaa nousee lämpö. 37.4 näyttää ny. Tuleekohan tästä vielä kuitenki uus lääkärireissu tälle vuorokaudelle :/
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä