En pysty menemään sinne asti.hae apteekista rennietä.
Porukoilla kävi tänään niin qma remppamies, että huhhuh.
En pysty menemään sinne asti.hae apteekista rennietä.
Porukoilla kävi tänään niin qma remppamies, että huhhuh.
Keitä kunnon kaffet ja keskity pari tuntia vain hörppimään kaffetta.Tuntuu että pää räjähtää ihan just. Vituttaa taas kaikki. Mikään ei onnistu. Ja ahistaa ihan törkeesti.: /
:vampire:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30667458:
[video=youtube;ZRROpiNAvPw]https://www.youtube.com/watch?v=ZRROpiNAvPw[/video]
:hug:Tuntuu että pää räjähtää ihan just. Vituttaa taas kaikki. Mikään ei onnistu. Ja ahistaa ihan törkeesti.: /
keskitie on no kovin tylsä. minä tiedän. jatkuva vuoristorata pitää mielen virkeänäMiksi mä en osaa kulkea sitä kultaista keskitietä ...hiihtelen joko liian reunassa tai sitten rynnin suunapäänä keskelle tietä pomppimaan kaasu pohjassa. Möh.
minuu huimaa korkeet paikat niin ei uskalla vuoristorataan.keskitie on no kovin tylsä. minä tiedän. jatkuva vuoristorata pitää mielen virkeänä
No menin tosiaan sinne työterveyslääkärille, se haastatteli ja paineli, otatti crp:n, se oli normi. Lämpöö kuitenkin oli 37, niin se päätti laittaa mut lähetteellä keskussairaalan kirralle. No siellä taas purkkiin pissaamista, 8 putkiloa verta, kirurgi haastatteli ja paineli mun vattaa ja sit mut laitettiin Naistentaudeille gynelle, se ultras sitte perinpohjasesti, mut sielt ei löytyny mitään, ainii ja taas piti pissiä purkkiin, kun siellä on tapana, että jokanen ketä sinne tulee, testataan klamydian ja tippurin varalta. (verikokeessa otettiin myös hcg, ettei vaan oo raskautta, vaikka ois kutakuinkin mahdotontaki) No sitte takasi sinne seurantaan. Taas se lääkäri kävi hutkimassa mua, mutta koska mulla ei ollu kuumetta, eikä crp koholla, niin sain sitte lähteä kotiin, se epäili, että joko se umpilisäketulehdus ois vasta alkamassa tai sitte mulla on imusolmukkeet tulehtunu, koska onnistu kyllä paikantamaan sen kivun ja se oli just niillä kohin missä nuo sijaitsee. Loppuviikko sairaslomaa ja iisisti pitää ottaa ja heti jos kuume nousee tai kivut käy sietämättömiksi nii takasi. Se myös sano, että voin mennä sinne suoraan, ettei mun tarvii vaikka päivällä hakea enää uutta lähetettä terkasta/työterveydestä, vaan suoraa sinne vaan.Atm :kiss: :wave:
Mitäs sulle? Tuliko selvyyttä niihin sun kipuiluihis? Toivottavasti sait asiat eteenpäin...
Johan oli sulla päivä mutta todellakin - hyvä kun tutkivat ja kunnollaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30667604:No menin tosiaan sinne työterveyslääkärille, se haastatteli ja paineli, otatti crp:n, se oli normi. Lämpöö kuitenkin oli 37, niin se päätti laittaa mut lähetteellä keskussairaalan kirralle. No siellä taas purkkiin pissaamista, 8 putkiloa verta, kirurgi haastatteli ja paineli mun vattaa ja sit mut laitettiin Naistentaudeille gynelle, se ultras sitte perinpohjasesti, mut sielt ei löytyny mitään, ainii ja taas piti pissiä purkkiin, kun siellä on tapana, että jokanen ketä sinne tulee, testataan klamydian ja tippurin varalta. (verikokeessa otettiin myös hcg, ettei vaan oo raskautta, vaikka ois kutakuinkin mahdotontaki) No sitte takasi sinne seurantaan. Taas se lääkäri kävi hutkimassa mua, mutta koska mulla ei ollu kuumetta, eikä crp koholla, niin sain sitte lähteä kotiin, se epäili, että joko se umpilisäketulehdus ois vasta alkamassa tai sitte mulla on imusolmukkeet tulehtunu, koska onnistu kyllä paikantamaan sen kivun ja se oli just niillä kohin missä nuo sijaitsee. Loppuviikko sairaslomaa ja iisisti pitää ottaa ja heti jos kuume nousee tai kivut käy sietämättömiksi nii takasi. Se myös sano, että voin mennä sinne suoraan, ettei mun tarvii vaikka päivällä hakea enää uutta lähetettä terkasta/työterveydestä, vaan suoraa sinne vaan.
Hyvä, että tutkittiin, mut kyl vähän jäi sellanen hölmö olo kun mitään ei selvinnytkään..
Njääh - se olis liian helppoa ja tylsää :hug:Miksi mä en osaa kulkea sitä kultaista keskitietä ...hiihtelen joko liian reunassa tai sitten rynnin suunapäänä keskelle tietä pomppimaan kaasu pohjassa. Möh.
Juu mä otan nyt ihan relax. Mulla ois nyt 3 eri saikkulappua ku jokanen lääkäri kirjotti omansaJohan oli sulla päivä mutta todellakin - hyvä kun tutkivat ja kunnolla
Nyt sitten tottelet tohtorisetää ja olet loppuviikon ihan iisipiisisti ja kuuntelet itteäs ja vointias.
Mutta ei se aina ole hyväks,kumpikaan ja just nyt en tiedä missä kohtaa mun pitäs kulkea.Njääh - se olis liian helppoa ja tylsää :hug:
Kun menee kuin ajokoira aurakepiltä toiselle, niin säilyy mielenkiinto koko sohlausta kohtaan