Uuu mikä biisi! Kuuntele mighty44:ia seuraavaksHUOMENNA KUUDEKSI TÖIHIN! Mutta se ei estä mun Bomfunk Mc's maratoonia
[video=youtube;MSqDIWI__Ew]https://www.youtube.com/watch?v=MSqDIWI__Ew&index=2&list=RDMroIfasT4_U[/video]
Kirahvin eka video ei ihan heti herätä mitään muistikuvia. Tokan kuuntelin joku aika sitten juutuupissa, kun tuli vastaan. Brittikamaa se oli ja nimikin pyörii ihan tuossa kielenpäällä...Mua häirittee vieläki ko joskus 98-99-aikana pyöri mtv:llä musiikkivideo mikä oli piirretty, ja siin tytöt seiso lentävän lentokoneen siivillä.
Ja toisessa videossa kuvattu tyttö näki muut ihmiset luurankoina. Eri yhtyeet kyseessä, mut en oo koskaan hoksannu mitkä biisit ne oli.
En voinut järkyttyä eilen kun olin jo nukkumassa.Kaikki järkytty niin pahasti et karkasivat...
Närästykseltä kuulostaa minusta.Voiko olla närästystä? Tää olotila tuli sen jälkeen kun olin juonut vettä ja syönyt jogurtin. Ja kahvi varmaan pahensi oloa. Leivästä tuli yökkö olo.
Ok, no sitten kärvistellään. En pysty hakea apua mistään. Terkkariin ei saa enää aikoja tälle päivälle. Päivystys terkkarissa on vain virka-aikana. Sairaalaan on pidempi matka. Enkä mä nyt pysty liikkumaan mihinkään.Närästykseltä kuulostaa minusta.