The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
J

Onko sulla ikinä epäilty endometrioosia? Aiheuttaa ihan helvetilliset kivut, älä kysy mistä tiedän.
Ei, en oo ihan kauheesti lääkärissä joutunu ramppaamaan. Kerran oli aiemmin vähän vastaavan tyyppisiä vatsakipuja, mutta ne oli selkeesti ylävatsassa. Sillon olin yhen yön osastolla, mutta koska se meni ohi kipulääkityksellä, vai minkälie piikin mun perseesee tuikkasivatkaan ja somacilla. Mut tosiaan se kipu oli erilainen ja eri kohtaa.

Oon kanssa saanu sellasen käsityksen, että endosta tulee kauheet kivut. Mulla on kyllä ollut tollasia mahakipuja ja kramppeja aiemminkin, mutta sillon viimeksi kyllä oletin niiden johtuvan ruisleivästä, täälläkin sitä valittelin, mutta oliko sittenkään siitä leivästä johtuvaa, niin vaikee sanoo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30665605:
Mä en kyllä käsittäny sitä lääkäriä, ku se hoitaja oli ihan kauhuissaan, kun näki että mua sattuu ja lujaa, sitte se toiki mulle lääkettä ko oottelin labraan, mutta ei sitä lääkäriä kiinnostanu, sen verran paineli mun mahaani ku mä ISTUIN tuolilla ni vähän tökki sormilla.

Tosiaan sinne terveystalolle soitan huomenna ajan, pitäs ainakin olla kiinnostusta tutkia, kun kyseessä kuitenkin yksityinen. Nyt mua ei siis satu kauheesti, mutta sellasta pientä kramppailua tuntuu edelleen, vähän ku ois jotain harkkasupistuksia (ei, en ole raskaana, se on poissuljettu vaihtoehto).
Hitto mikä lääkäri. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30665709:
Voinkohan mä vaan varata tuolta netistä ajan tonne työterveyslääkärille ja marssia sinne sitte huomenna ja selittää kipuni, kun kai se sitte on sama, että varaanko sen nyt, vai soitanko aamulla?
En tiedä sun työpaikan ohjeista. Me ei saada varata netistä. Pitää soittaa tiettyyn numeroon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30665709:
Voinkohan mä vaan varata tuolta netistä ajan tonne työterveyslääkärille ja marssia sinne sitte huomenna ja selittää kipuni, kun kai se sitte on sama, että varaanko sen nyt, vai soitanko aamulla?
Meillä voi ainaki. Ja jos nimetylle työterveyslääkärille ei oo aikoja, voi mennä kelle tahansa yleislääkärille
 
Mä varmistin viel pomolta ja se sano, että ehdottomasti vaan Porii lääkärii ku tääl ei oo aikoja. Ku tosiaan en oo tarvinnu kertaakaan vielä työterveyshuollon palveluita työsuhteeni aikana, nii oon vähän pihalla mihin voi mennä ja miten varata aikaa, mut joo netistä sai varata ja mennä, meen sit aamu 9 heti.
 
Kävästiin veljen tykönä kahvilla :) Äiti aiko tehdä iltapalaks lättyjä, ja sit mää lämmitän saunan lapsen nukahdettua, nautin tsihhin ja soittelen tsadilaishemmolle. Viestiteliin tänään ja jotain ällöö ikävämeininkiä on vissiin ilmassa, ellen ihan väärin ymmärtäny.
Huomenna sitten mummilaan! :)
Teillä on siellä ansaitusti huisin kivaa :)

Ja - vielä oikein kunnon awwwwww tuituitakin :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30665753:
Mä varmistin viel pomolta ja se sano, että ehdottomasti vaan Porii lääkärii ku tääl ei oo aikoja. Ku tosiaan en oo tarvinnu kertaakaan vielä työterveyshuollon palveluita työsuhteeni aikana, nii oon vähän pihalla mihin voi mennä ja miten varata aikaa, mut joo netistä sai varata ja mennä, meen sit aamu 9 heti.

Hyvä homma :)! Ja vielä parempi kun on noinkin ymmärtäväinen pomo.

Nyt vain tyttö kuntoon :)!
 
Hyvä homma :)! Ja vielä parempi kun on noinkin ymmärtäväinen pomo.

Nyt vain tyttö kuntoon :)!
Toi mein tämänhetkinen pomo on kyllä maailman paras, se tulee joka päivä moikkaamaan töissä, se on helposti lähestyttävä, se laittaa asiat eteenpäin ja käy toivottelee hyvät viikonloput perjantaisin. Vanhaa pomoa ei välttämättä ees nähny koko viikkona kertaakaan ja se kynnys mennä sinne koppiin, jossa istuu ne kaikki muutkin työnjohtajat korvat höröllään kuuntelemassa sun asiaas on aika suuri. Siks onki helppoa, kun voi hoitaa monet asiat siinä koneen vieressä, kun se pomo käy siellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30665790:
Toi mein tämänhetkinen pomo on kyllä maailman paras, se tulee joka päivä moikkaamaan töissä, se on helposti lähestyttävä, se laittaa asiat eteenpäin ja käy toivottelee hyvät viikonloput perjantaisin. Vanhaa pomoa ei välttämättä ees nähny koko viikkona kertaakaan ja se kynnys mennä sinne koppiin, jossa istuu ne kaikki muutkin työnjohtajat korvat höröllään kuuntelemassa sun asiaas on aika suuri. Siks onki helppoa, kun voi hoitaa monet asiat siinä koneen vieressä, kun se pomo käy siellä.

Eli teillä on siellä pomoihminen paikalla, joka on kiinnostunut ja välittää omista työntekijöistään eli on kuin ihminen ihmiselle :). Hieno homma!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä