Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30664220:Ei tuo päätös niin helppo ole. Voisihan ne raidat olla vaikka violettejakin.
Tai molempia
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30664220:Ei tuo päätös niin helppo ole. Voisihan ne raidat olla vaikka violettejakin.
tyär on oikeessa, piä vaan toi nykynen pitsimäinen luukkiMeillä tää keskustelu lähti siitä kun mietin ääneen pitäskö mun leikata hiukset paremmin mun ikäiselle sopivaan mittaan ja tytär kielsi ehdottomasti mua muuttumasta semmoseksi keski-ikäisen näköiseksi kuin kavereitten äidit polkkineen tai lyhyine hiuksineen
Totta. Miulle laitettiin viimeksi sinistä latvaan, mutta ei tarttunut oikein tuo väri kunnolla.Tai molempia
Mä kiellän kanssa!Meillä tää keskustelu lähti siitä kun mietin ääneen pitäskö mun leikata hiukset paremmin mun ikäiselle sopivaan mittaan ja tytär kielsi ehdottomasti mua muuttumasta semmoseksi keski-ikäisen näköiseksi kuin kavereitten äidit polkkineen tai lyhyine hiuksineen
harmaata on ollu jo viimeset 10 vuotta. Isän syytä, sekin harmaantu paljon ennenku täytti nelkyt. Silloin kyllä väitti että se oli mun ja sisarusten vikatyär on oikeessa, piä vaan toi nykynen pitsimäinen luukki
ja toivo että tulee lisää harmaata tuomaan enenevämmissä määrin katu-uskottavuutta
En minäkää aikonu polkkaa tai kananpersettä hankkia, huomasin vaan aamulla salilla että siellä oli minä ja muutama alle parikymppinen joilla oli pitkä ponnari. Mun ikäsillä oli max olkapäilleAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30664230:Mie oon vasta kypsällä iällä kasvattanut pitkät hiukset niin miehän en näistä luovu ihan hevillä.
Mää jo säikähdin, et oisit ollu tosissas.hjuumoria
teit oikeesti ihan oikein kun kysyit ensin ketjussa
Paa vahinko kiertämään ja syytä omia kersojas harmaantumisesta :xmas:harmaata on ollu jo viimeset 10 vuotta. Isän syytä, sekin harmaantu paljon ennenku täytti nelkyt. Silloin kyllä väitti että se oli mun ja sisarusten vika
Antaa muiden vaan pätkiä olkapäille :vampire:En minäkää aikonu polkkaa tai kananpersettä hankkia, huomasin vaan aamulla salilla että siellä oli minä ja muutama alle parikymppinen joilla oli pitkä ponnari. Mun ikäsillä oli max olkapäille
en tuohon hätään keksinyt muutakaan kun ei sattunut olemaan itse asiaan tietoaMää jo säikähdin, et oisit ollu tosissas.
Mä syytän niitä myös vanhenemisesta ja lihomisesta :saint:Paa vahinko kiertämään ja syytä omia kersojas harmaantumisesta :xmas:
Pitkät hiukset :heart:
Saavutinpas jotakin optimaallistakurahaararojen tukanpituuksia on oikein tutkittukin ja optimaaliseksi pituudeksi on havaittu se kun ne yltää rintsikan hakasten kohille
yltää pitämään kiinni doggiessa
Mä en kyllä käytä rintsikoita, mutta siiä just suunnilleen on se "oikea" pituus.kurahaararojen tukanpituuksia on oikein tutkittukin ja optimaaliseksi pituudeksi on havaittu se kun ne yltää rintsikan hakasten kohille
Nää on ylipitkät siihenkin joten turha tulla enää ukkokullan doggiesta puhumaankurahaararojen tukanpituuksia on oikein tutkittukin ja optimaaliseksi pituudeksi on havaittu se kun ne yltää rintsikan hakasten kohille
Meneekö takkuun perskarvojen kanssa?Nää on ylipitkät siihenkin joten turha tulla enää ukkokullan doggiesta puhumaan
Kiertää ylimääräiset ranteen ympärilleNää on ylipitkät siihenkin joten turha tulla enää ukkokullan doggiesta puhumaan
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30664259:Kiertää ylimääräiset ranteen ympärille
Kumman? :attn:Meneekö takkuun perskarvojen kanssa?