Mä en muista olenko ennen vanhaan seurannut tuota. Vanhemmat taisivat katsoa.Mä oon nähny varmaan nää kaikki (uskoisin ainaki) mutta ne on niin nerokkaita että kyllähän niitä kattoo mielellään moneen kertaan
Kuinkas mulle nyt tuli ikäloppu oloMä en muista olenko ennen vanhaan seurannut tuota. Vanhemmat taisivat katsoa.
Yhtenä päivänä viikossa voi herkutella niin ei lihota.Suklaa pienissä erissä ei vaivaa mut näköjään sit kuitenkin kun syönyt nyt vähän enempi kuin muutaman,eilisen ja tän päivän aikana ja vähän muutakin rasvasta niin huomaa et ne vaivaa edelleen. Ei sitä kuitenkaan ole enää syönyt sillälailla kuin ennen niinon helpottanut olo paaaljon mutta nyt sen huomaa kun on syönyt vähän huonommin(rasvasesti) niin heti vaivaa.
En tarkoittanut. Mä olen synt. -70.Kuinkas mulle nyt tuli ikäloppu olo
Kiitos, toi helpotti. mä olen -71En tarkoittanut. Mä olen synt. -70.
Nonni, niin ajattelinkin.Kiitos, toi helpotti. mä olen -71
lähinnä nyt meinasin sitä kun en saisi rasvaista syödä,suklaatakin hyvin vähän, ettei tule niitä ylävatsa oireita mistä kärsin. nyt ollut pitkään jo helpompaa kun olen vältellyt rasvaisia ruokia.Ja suklaa yleensäkin on todella rasvaista niin sekin on vähän niinkuin pannassa.Yhtenä päivänä viikossa voi herkutella niin ei lihota.
Ai niin sulla oli se. En muistanut enää. Sitten tietysti enemmän välttää niitä.lähinnä nyt meinasin sitä kun en saisi rasvaista syödä,suklaatakin hyvin vähän, ettei tule niitä ylävatsa oireita mistä kärsin. nyt ollut pitkään jo helpompaa kun olen vältellyt rasvaisia ruokia.Ja suklaa yleensäkin on todella rasvaista niin sekin on vähän niinkuin pannassa.
Kiitos =) Mä taidan olla osittain ikiteini. :snotty:oonki aina aatellu että cdg ja pitsi on ah niin nuorekkaita
mä oon kyl vähän tiukkanuttura :xmas:Kiitos =) Mä taidan olla osittain ikiteini. :snotty:
tietty, ethän sää muuten oliskaan pitsimä oon kyl vähän tiukkanuttura :xmas:
Tässä linkka-asemalla oottelen kyytiä omaisuueni kanssa. Linkkakuski sano ovella, et elukoita ei saa ottaa kyytiin ellei ne oo syötävässä muodossa. Et ihan hyvin!moro kirhavi, kuis panee?
kai ne jotenki saa mutta miks ihmeessä?Saks muuten koneelta siirettyä kuvia puhelimeen??
Mä ainaki imutan kuvat netistä painamallankuvaa pohjassa, sit aukee valikko josta valkkaan "tallenna kuva."Saks muuten koneelta siirettyä kuvia puhelimeen??
kyllä pitäs saada jos ne on kiinni/häkissä. Mikä urpo siellä oikeen on ollut ?Tässä linkka-asemalla oottelen kyytiä omaisuueni kanssa. Linkkakuski sano ovella, et elukoita ei saa ottaa kyytiin ellei ne oo syötävässä muodossa. Et ihan hyvin!
allerginen urpo?kyllä pitäs saada jos ne on kiinni/häkissä. Mikä urpo siellä oikeen on ollut ?
No eikun mietin vain et jos jossain vaiheessa vaihtaa puhelinta niin haluisin tietyt kuvat siihen uuteen puhelimeen myös.Ei ne koneella mua ilostuta vaikka siellä olisikin.Noi on sellasia kuvia mitä en enää saa joten haluisin pitää ne mukanani.kai ne jotenki saa mutta miks ihmeessä?
Vähän saa olla. Mä olen myös sitä joskus.mä oon kyl vähän tiukkanuttura :xmas: