Mä näin jotakin parempaa. :xmas:No jopas tuli nukuttua. Näin unta et vedin kännit.
Mä näin jotakin parempaa. :xmas:No jopas tuli nukuttua. Näin unta et vedin kännit.
mä näin eilen päikkäri unilla jotain erittäin mieluisaa untaMä näin jotakin parempaa. :xmas:
ykkösellä meniYkkösluokan postina on saattanu ehtiä perille
Jos oot laittanu ykkösluokassa, niin on.jos on torstaina laittanut ystävänpäiväkortin postiin niin onkohan se ollut eilen perillä? Olin vähän myöhässä asian kanssa niin miten mahtaa olla.
:O :headwall:
En minäkään niin usko. Mutta sitä sanaa käytetään väärin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30660539:Mie en usko, että kirjan neekerikuningas saa ketään haukkumaan. Kyse on asenteista. Miten kasvatamme lapsiamme. On väärin minusta muuttaa alkuperäistä kirjaa.
Alkuperäisteos on ruotsinkielinen. Siinä mielessä Astridin sanoja ei muuteta, käännöstä vain.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30660539:Mie en usko, että kirjan neekerikuningas saa ketään haukkumaan. Kyse on asenteista. Miten kasvatamme lapsiamme. On väärin minusta muuttaa alkuperäistä kirjaa.
Niin käytetään, mutta mä uskon sen johtuvan enemmän kotikasvatuksesta, näistä paljon uutisoiduissa maahanmuuttjaien tekemistä rikoksista ja yleisistä ennakkoluuloista. Mä oon lukenu lapsena paljon peppi-kirjoja, enkä oo saanut niistä huonoja vaikutteita, enkä todellakaan nimitellyt ketään neekeriksi sen takia.En minäkään niin usko. Mutta sitä sanaa käytetään väärin.
Työpaikalla jos oletat, että maahanmuuttajan pitäisi toimia samalla tavalla kuin kaikki muutkin työntekijät olet rasisti. On väärin esim. olettaa, että tulisivat töihin ajoissa.Nykysin ei saa sanoa tai tehdä mitään kun kaikki loukkaa tai on rasismia. Mennyt ihan naurettavaksi koko maailma.
Joo, tiedän. Mä en ole koskaan pitänyt siitä sanasta. En edes vitseissä.Niin käytetään, mutta mä uskon sen johtuvan enemmän kotikasvatuksesta, näistä paljon uutisoiduissa maahanmuuttjaien tekemistä rikoksista ja yleisistä ennakkoluuloista. ...
Mä tiedän monia mamuja jotka tekevät työnsä ja tulevat ajoissa töihin. Ja jotkut heistä ovat jopa somalialaisia.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30660553:Työpaikalla jos oletat, että maahanmuuttajan pitäisi toimia samalla tavalla kuin kaikki muutkin työntekijät olet rasisti. On väärin esim. olettaa, että tulisivat töihin ajoissa.
Tiedän minäkin, mutta näitäkin edellä mainittuja tapauksia on vastaan tullut. Onko oikein, että minua haukutaan rasistiksi kun pyydän toimimaan sovituilla tavoilla?Mä tiedän monia mamuja jotka tekevät työnsä ja tulevat ajoissa töihin. Ja jotkut heistä ovat jopa somalialaisia.
Minulle taas sopisi oikein hyvin, jos ei suomalaistenkaan töihintuloajoilla olisi niin väliä. Poikkeuksena kokoukset, asiakastapaamiset yms. Yksintehtävän luovan työn tulos saattaisi päinvastoin olla parempi, jos se olisi tehty klo 10-18 eikä sääntöjen mukaan klo 8-16 tai 9-17.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30660553:Työpaikalla jos oletat, että maahanmuuttajan pitäisi toimia samalla tavalla kuin kaikki muutkin työntekijät olet rasisti. On väärin esim. olettaa, että tulisivat töihin ajoissa.
Ei ole. En sanonut noin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30660559:Tiedän minäkin, mutta näitäkin edellä mainittuja tapauksia on vastaan tullut. Onko oikein, että minua haukutaan rasistiksi kun pyydän toimimaan sovituilla tavoilla?